حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نهنگ آبی نخستین قربانیان خود در ایران را از دانش‌آموزان اصفهانی گرفت

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار، اخبار داخلی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر چمران و فوت یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی آنلاین نهنگ آبی خبر داد. در ادامه همراه ترنجی باشید تا بیشتر به این واقعه تاسف‌بار بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدي معصوم بيگي گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سقوط دو دختر نوجوان از پل روگذر در شهر اصفهان ، تيم فوريت هاي پليسي بلافاصله به محل اعزام شد. وي افزود: متاسفانه در اثر اين حادثه يكي از دختران كه 15 ساله بود در دم فوت کرد و ديگري كه 16 ساله بود به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان هم چنين گفت: بر اساس گزارش هاي موجود حال دانش آموز مجروح نيز وخيم اعلام شده است. اين مقام ارشد انتظامي گفت: اين دو نوجوان قبل از پرت كردن خود توسط یک دستگاه ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظي كرده و علت اين كار را انجام بازي آنلاين نهنگ آبي در فضاي مجازي اعلام كرده اند.

سردار معصوم بيگي با اشاره به اينكه نوجوان مجروح شده نيز بیان داشته که تحت تاثير بازي دست به این اقدام زده است، گفت: پلیس در خصوص بازي نهنگ آبي هشدارهايي داده بود؛ اين بازي در كشورهاي مختلف قرباني گرفته و تاثير بسياري بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهاي پرخطري همچون خودزني و خودكشي مي كند.

وی تاکید کرد: پدر و مادرها مي بايست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و اين را بدانند كه فضاي مجازي در برخي مواقع از فضاي واقعي خطرناك تر است.

خودکشی نهنگ ابی در ایران اصفهانی

تسنیم نوشت: آخرین اطلاعاتی که از وضعیت دختر بازمانده چالش «نهنگ آبی» منتشر شد نشان می‌دهد که سطح هوشیاری او بالاتر رفته و با وجود شکستگی‌های متعدد در اندام‌های استخوانی، وضعیت سلامت این دختر جوان در حال بهبودی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیرامون وضعیت سلامت دختر بازمانده این حادثه گفت: در حال حاضر سطح هوشیاری این دختر بالاتر آمده و به سبب آسیب‌ها و شکستگی‌های متعدد، اقدامات درمانی مورد نیاز برای او درحال انجام است.

کیانوش جهانپور افزود: اکنون با بالا آمدن سطح هوشیاری این دختر وضعیت عمومی او بهبود یافته و بد نیست اما از وضعیت بعد او نمی‌توان حرفی زد.

وی با اشاره به آسیب‌های وارده به این دختر اظهار داشت: شکستگی‌های متعدد استخوان و اندام‌ها بیشترین آسیبی بود که این دختر دید هرچند این موارد آسیب عمومی محسوب می‌شوند لیکن درحال انجام اقدامات پزشکی هستیم و با بالا رفتن سطح هوشیاری او احتمال بهبودی هرچه بیشتر فرد وجود دارد که به سرانجام دوستش دچار نشود.

جهانپور با اشاره به وضعیت دختر فوت شده، گفت: دختر فوت شده نیز در زمان رسیدن اورژانس و انتقال به بیمارستان زنده بود اما هوشیاری نداشت و زمانی که اقدام به خودکشی کردند همانجا به کمای عمیق رفته بود و با همین وضعیت به بیمارستان غرضی منتقل شد اما به دلیل نداشتن هوشیاری در ساعات اولیه فوت کرد

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فیلمشونو دیدم واقعا متاسف شدم دنیای فناوری ببین چقدر میتونه رو ادم اثر بذاره همه خانواده ها باید مواظب باشن هم تو جامعه به رفتار فرزنداشون نظارت کنن و هم تو خونه در استفاده از فناوری تحت نظر بگیرنشون واقعا نارحت شدم تو مدرسه هم واقعا دانش اموزا عوض شدن تو کلاس من یه کلاس ششمی نمیبینی که فکر درسش باشه همش این جور چیزا هست

Rog1

برای همینه میگن گوشی های هوشمند از کامپیوتر بسیار خطرناک ترن

Pouya

کلا استفاده از تکنولوژی از نظر شخصیم به جنبه فرد نیاز داره !!! همین موبایل و فضا مجازی اگه شخص جنبشو نداشته باشه اونوقت این تکنولوژی میتونه به فرد ضرر بزنه!!

Peiman

دقیقاً بر میگرده به جنبه. چیزی که خیلیا ندارن

Rog1

ملتمون دیدن بازیو چه قدر پلیسا تاکید میکنن انجام ندین ذوق مرگ شدن و هرجور تونستن جورش کردن که باهاش بازی کنن ( یاد اجبار شدن حجاب افتادم که زنا چه تلاشی همه جاشونو نشون بدن و یه روسری به اسم حجاب سرشون باشه)

Pouya

کامنتتو ک خوندم یاد این استاده ک داشتیم افتادم یه استاد داشتیم یادش بخیر میگفت تاریخ ثابت کرده هر چیزی رو که خواستن با زور از مردم بخوان مردم مقاومت کردن اما هر چیزی رو که با طرز بهتر بیان و خواهش کردن و .. از مردم خواستن مردم راحت تر باهاش کنار اومدن و دقیقا همین حجاب رو هم مثال زد

Mohammadsoly

بزارید دانلود کنیم ببینیم چیه! ایا ما هم خودکشی میکنیم؟

alone wolf

می خوای خودکشی کنی بهترین راه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی