حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل برای پوزش از کاربرانی که پیکسل 2 پیش خرید شده خود را دیر دریافت خواهند کرد ، به آن‌ها کیس محافظ هدیه می‌دهد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، گوگل

چند هفته پیش بود که گوگل رسما از گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 پلاس رونمایی به عمل آورد. در حالی که قرار بود عرضه این تلفن از 19 اکتبر (سه روز پیش) شروع شود ، هنوز برخی از افراد از تلفن پیش خرید شده خود ، هیچ اطلاعی ندارند. گوگل امروز بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرده است.

امروز خبر رسیده است که گوگل طی بیانیه‌ای رسمی ، از ارسال ایمیل برای برخی از افرادی که تلفن خود را با تاخیر دریافت خواهند کرد ، خبر داده است. طی این خبر ، ضمن پوزش از افرادی که تلفن را پیش خرید کرده‌اند ، نحوه تحویل گرفتن و موضوعاتی همچون حمل و نقل نیز را با مشتریان خود به اشتراک گذاشته است.

خوشبختانه اهالی مانتین ویو ، علاوه بر عذرخواهی از این دسته از کاربران ، به آن‌ها وعده یک قاب خاص را داده‌اند که به صورت رایگان برای آن‌ها ارسال خواهد شد. البته ما هنوز نمی‌دانیم که این کیس رایگان شامل تمامی خریداران می‌شود یا تنها کشور آمریکا را شامل خواهد شد.

این کیس ارسالی قیمتی برابر 40 دلار دارد و بسیار زیبا است . همچنین مشتری می‌تواند عکس خود را برای گوگل ارسال کند تا قاب با عکس دلخواه خود فرد ، به دست او برسد. قاب 40 دلاری دارای یک پوسته سخت و باریک است در حالی که کیس‌های 50 دلاری که به برخی از افراد هدیه داده خواهد شد ، دارای پوشش داخلی نرم و پوشش خارجی سخت است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

راه خوبی برای معذرت خواهی.

ahmad

یعنی این کیس رو بگیر و صدات در نیاد رشوه هست دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com