حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) معرفی نخواهد شد؛ فقط اچ‌تی‌سی یو 11 لایف!

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده بود که قصد دارد در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) یک مراسم رونمایی برگزار نماید و انتظار می‎‌رود که این کمپانی از دو گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) و اچ‌تی‌سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) در این مراسم رونمایی به عمل آورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی ایوان بلاس نشان داده شده است که در این مراسم، تنها از گوشی اندرویدی اچ‌تی‌سی یو 11 لایف رونمایی به عمل خواهد آمد. بنابراین اگر منتظر معرفی یو 11 پلاس هستید، ممکن است مجبور باشید کمی بیشتر صبر کنید.

اچ‌تی‌سی یو 11 لایف یک گوشی میان‌رده، تحت برنامه‌ی Android One می‌باشد. درسال جاری، گوشی‌های Android one از سطح ابتدایی به میان‌رده ارتقا یافته‌اند، احتمالا سطح ابتدایی تحت پوشش برنامه‌ی Android Go می‌باشد که بطور خاص فقط برای گوشی‌های اندرویدی، با حافظه‌ی رم یک گیگابایتی و یا کمتر طراحی شده است.

اچ‌تی‌سی یو 11 لایف اولین گوشی تحت برنامه‎‌ی Android One می‌باشد که به طور پیش فرض از همان ابتدا توسط سیستم عامل اندروید 8 اوریو شروع بکار می‌کند. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت FHD و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد و پردازنده‌ی انتخاب شده برای این گوشی میان‌رده از نوع اسنپدراگون 630 همراه با یک باتری 2600 میلی‌آمپری می‌باشد.

یو 11 لایف دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی (هم در جلو و هم در عقب) با پیشتیبانی از ضبط ویدئوهای 4K، HDR و RAW می‌باشد. این گوشی دارای NFC، گواهینامه‌ی IP67، بلوتوث نسخه‌ی پنجم و  Edge Sense خواهد بود اما جک 3.5 میلی‌متری از این گوشی حذف شده است.

 

دیدگاه شما در این خصوص چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

تا ١١ آبان ١١ مدل اخبار و شايعه داريم
جدى نگيريد..

ahmad

ای بابا اینجوری که تحملش سخته

Sajad

اگه تغییری بجز کم کردن حاشیه داشته باشه خوبه.

mTAAHAAm

مهم نیست

Peiman

قیمت بالای داره لایف

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h