حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از ویژگی‌های اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

در چند روز گذشته، خبرهای زیادی از اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) منتشر شده است؛ یک گوشی هوشمند جدید که احتمالا در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) معرفی خواهد شد. (احتمالا با عنوان “یو 11 پلاس” معرفی گردد). در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعاتی که اکنون از ویژگی‌های این گوشی در اختیار داریم این است که به دلیل نوع مصرف این گوشی دارای گواهینامه‌ی IP68 (مقاوم در برابر آب و گرد و غبار) خواهد بود. این اطلاعات، امروز، در توییتر ایوان بلس به اشتراک گذاشته شد و معمولا اطلاعاتی که توسط ایوان بلاس منتشر می‌شود، درست است.

یو 11 پلاس به لطف گواهینامه‌ی IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم تر از یو 11 (IP67) است. در شرایط خاص، اگر در زمانی که یو 11 بتواند در مدت 30 دقیقه عمق یک متری از آب را تحمل کند، یو 11 پلاس باید بتواند در همین مدت زمان عمق 1.5 متری از آب را تحمل کند و هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

همچنین در توییتر ایوان بلس نوشته شده بود که اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی در یک بدنه‌ی کاملا جمع و جور می‌باشد و دارای قابلیت‌هایی نظیر Edge Sense و Boom Sound بوده و یک باتری 3930 میلی‌آمپری با امکان Quick Charge 3.0 از آن پشتیبانی می‌کند.

برخی از ویژگی‌های اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) مشخص شد

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 به همراه یک فلش LED دوگانه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‌باشد. رندرهایی که اخیرا از این گوشی هوشمند منتشر شده است، نشان می‌دهد که هیچگونه حاشیه‌ی جانبی ندارد ولی حاشیه‌های بالا و پایین این گوشی آنقدرها هم کم نمی‌باشد!.

با این وجود، یو 11 پلاس هنوز هم با صفحه نمایش 6 اینچی دارای یک طراحی جمع و جور می‌باشد. گویا دارای ابعاد 9.1 * 74.6 * 158.2 میلی‌متر می‌باشد، به این معنی که از یو 11 باریک‌تر و بلندتر است. (یو 11 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و ابعاد 7.9 * 75.9 * 153.9 میلی‌متر می‌باشد.)

به نظر می‌رسد که این گوشی تازه وارد اچ‌تی‌سی دارای یک پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 835 است که شامل 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد و همچنین احتمال می‌رود که دارای یک نسخه با 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز باشد.

سیستم عامل این گوشی هوشمند به طور پیش فرض اندروید 8 اوریو در نظر گرفته شده است و در حال حاضر نیز از زمان دقیق معرفی این گوشی هوشمند هیچ اطلاعاتی در دست نداریم ولی منتظریم تا ببینیم در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد چه مراسمی تدارک ببیند.

 

دیدگاه شما در خصوص این گوشی تازه وارد اچ‌تی‌سی چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خوبه مشخصاتش . صفحه نمایشش آمولد هست؟

Yas

اين اندازه صفحه خيلى بده
همون ١٦/٩ عالى بود

SHAHAB_MSD

حاشیه بالا و پایین بخاطر بوم ساند هست بلندگوهای اچ‌تی‌سی بزرگ و قوی هستن و نمیشه کاریشون کرد بنظرم میصرفه.
ولی اگه از دوربین دوگانه استفاده میکرد یا حداقل از ماژول پیکسل2 استفاده میکرد خیلی بهتر بود انتظار امتیاز 99 رو ازش دارم در تست های دکسو مارک ولی خوب مثل اینکه قرار دوربین یو11 رو بزاره روش.

Peiman

کاش معرفی نکنه و چند ماه بعد u12 رو با طراحی جدید و پردازنده جدید و دوربین دوگانه معرفی کنه

ahmad

تا اسنپ ۸۴۵ معرفی بشه خیلی مونده مجبوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h