حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران فیس‌بوک (Facebook) از این پس قابلیت استفاده از پی‌پال (PayPal) خواهند داشت

پی‌پل (PayPal) که شاید بسیاری از کاربران با آن و نحوه کاربرد و کارایی که دارد نیز آشنا باشند، یک سرویس پرداخت و انتقال وجوه مالی به صورت آنلاین است که کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود تا حساب‌های مجازی برای خود ایجاد نمایند و از طریق این سیستم به صورت ایمن و سریع به نقل و انتقالات مالی و خرید و فروش و تبدیل ارز بپردازند، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اخیرا شرکت پی‌پل (PayPal) در آخرین کنفرانس خبری خود اعلام کرده بود که به دنبال شکل‌گیری همکاری گسترده این شرکت با مدیران پیام رسان اجتماعی فیس‌بوک (Facebook)، قصد دارد تا سرویس‌های مختلف خود را همچون سرویس انتقال فردی “شخص به شخص” ، P2P یا Person to Person را بر روی این پیام رسان اجتماعی عرضه کند.

این قابلیت اکنون در دسترس کاربران این پیام رسان اجتماعی قرار گرفته و کاربران قادر خواهند بود تا با لمس آیکون به‌علاوه (+) در چت‌های شخصی یا گروه‌های مختلف و انتخاب آیکون سبز رنگ مربوط به  پرداخت وجوه مالی، از قابلیت‌های مختلف سیستم پرداخت شرکت پی‌پل (PayPal) که بر روی این پیام رسان قرار گرفته به سادگی هر چه تمام‌تر استفاده نمایند.

در حال حاضر محدودیتی که برای این سیستم پرداخت وجود دارد این است که تنها کاربران کشور ایالات متحده آمریکا از این قابلیت بهره‌مند هستند و همچنین این قابلیت تنها بر روی سیستم عامل iOS قرار گرفته و به زودی این قابلیت‌ها به سیستم عامل اندروید نیز راه پیدا خواهند کرد.

PayPal on Facebook

در همین حال، شرکت پی‌پل (PayPal)، یک ربات خدمات رسان مشتریان برای این پیام رسان اجتماعی معرفی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد به صورت یکپارچه از طریق برنامه سیستمی پیام رسانی (messaging) گوشی هوشمند کاربران، رسیدها و صورت حساب‌های مختلف را دریافت کنید و همچنین به صورت دائمی خدمات پشیتبانی از حساب را به صورت مستقیم در اختیار خود داشته باشید.

برای دسترسی به این ربات کاری که لازم است انجام دهید این است که در کادر جستجو، کلمه پی‌پل (PayPal) را تایپ کرده و یک پیام ارسال کنید، این ربات به صورت هوشمند به درخواتس شما در کمترین زمان پاسخ خواهد داد.

امروزه استفاده از چنین سیستم‌های پرداختی بیش از گذشته در میان کاربران رواج یافته است و روز به روز به کاربران این سیستم‌های پرداخت افزوده می‌شود، مساله‌ای که شاید برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد بحث امنیت این سیستم‌های پرداخت است که شاید برای بسیاری از کاربران، موجه‌ترین دلیل عدم استفاده از این سیستم‌ها باشد. در هرحال این سیستم‌های پرداخت برای افزایش کاربران و مشتریان خود نیاز به امنیت بسیار بالایی دارند و امروزه در دنیایی که امنیت در فضای مجازی بسیار سخت به دست می‌آید، ایجاد مشکلات امنیتی برای شرکت‌های فعال در این زمینه بسیار گران تمام خواهد شد.

 

نظر شما کاربران ترنجی چیست؟ آیا تا کنون از سیستم‌های پرداخت آنلاین مختلف همچون سیستم پرداخت آنلاین شرکت پی‌پل (PayPal) استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این سیستم‌های پرداخت خواهند توانست نظر مثبت کاربران را ب خود جلب نمایند و جایگزین مناسبی برای سیستم‌های مختلف فیزیکی دیگر همچون عابر بانک و … باشند؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان