حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارشات حاکی از معرفی اچ‌تی‌سی یو 11 لایف (U11 Life) در 2 نوامبر (11 آبان) است

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، اسمارت‌فون

در هفته‌های گذشته شایعات زیادی از نسخه لایف اچ‌تی‌سی یو 11 منتشر شده است و همچنین برخی مشخصات این گوشی هم در دسترس است، اما امروز گزارشات جدید قیمت اولیه و برخی اطلاعات دیگر را در اختیار ما قرار داده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از قبل می‌دانستیم که شرکت اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک گوشی Android One است که یو 11 لایف نامیده خواهد شد. طبق اخبار گذشته می‌دانید که فبلت جدید این شرکت با نام یو 11 پلاس در 2 نوامبر (11 آبان) معرفی خواهد شد ولی اطلاعات جدید حاکی از معرفی نسخه لایف هم در همین زمان است.

این گزارش قیمت اولیه یو 11 لایف را 400 یورو در اروپا گفته و مشخصات جدید هم با آنچه که در گذشته شاهد آن بوده‌ایم شباهت است. نسخه لایف دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تمام اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 630 و حافظه رم 3 گیگابایتی به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی و جلو هر دو 16 مگاپیکسل هستند و دوربین اصلی از وضوح 4کی پشتیبانی می‌کند.

دیگر جزئیات این گوشی شامل NFS، بلوتوث 5.0، درگاه Type-C، هدست USonic و گواهینامه IP67 است و حسگر اثرانگشت هم مانند نسخه پرچمدار در جلو قرار دارد. گفته شده که یو 11 لایف با اندروید اوریو و ظرفیت باتری 2600 میلی آمپر در ساعت در رنگ‌های Sapphire Blue و Ice White معرفی خواهد شد.

نظر شما درمورد نسخه لایف گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MORTEZA

طراحیش میتونست خیلی بهتر باشه

ahmad

با این قیمت این طراحی ارزش نداره منتظر 2 نوامبر میمونم

Sajad

طراحی اچ تی سی در حد پایین رده های سابق خودش هم نیست…

Peiman

یا حضرت حاشیه!!! این چیه انصافا . نکنه انتظار فروش رو هم داره؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور