حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتظار می‌رود HTC U11 در ماه نوامبر (آبان ماه) بروزرسانی اندروید O را دریافت کند

در ماه آگوست اچ تی سی انتشار بروزرسانی اندروید 8.0 برای U11 را تایید کرد و  همچنین تایید کرد که این بروزرسانی در زمانی در یک چهارم آخر سال جاری منتشر خواهد شد، از آن زمان صحبت رسمی دیگری درباره این موضوع نبوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حال LlabTooFeR در توییتر فاش کرده است که این بروزرسانی در فاز آخر توسعه خود به سر می‌برد و در زمانی میان ماه نوامبر و اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

 بروزرسانی اندروید 8.0 برای HTC U11 در حال رسیدن به آخرین مراحل توسعه است در نوامبر و یا اوایل دسامبر منتشر می‌شود.@LlabTooFeR

در کنار HTC U11 بروزرسانی اندروید برای HTC U Ultra و HTC 10 نیز به صورت رسمی تایید گشته است اما شرکت HTC تاریخ انتشاری برای بروزرسانی این گوشی‌های هوشمند اعلام نکرده است.

u 11 در ژوئن سال جاری عرضه شد و دارای نمایشگر 2k به همراه محافظ گوریلا گلس 5 است و از پردازنده اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم در نسخه 64GB و 6 گیگابایت حافظه رم در نسخه 128GB استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین 12MP با گشودگی دیافراگم f/1.7 به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 16MP  با گشودگی دیافراگم f/2.0 به عنوان دوربین ثانویه است. HTC U11 از باتری 3000mAh تغذیه می‌کند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی خوبه. با اینکه شخصی سازی بیشتری از سونی داره اما زودتر بروزرسانی میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید