حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیگابایت از باریک‌ترین لپ‌تاپ مجهز شده به دو کارت گرافیک با نام Aorus X9 پرده برداشت؛ تلفیق کارایی و قدرت

کمپانی گیگابایت امروز لپ‌تاپ جدیدی را معرفی کرد تا واژه‌های “باریک‌ترین” و “اولین در جهان” را به خود اختصاص دهد. این دستگاه که در این زمینه نسبت به دیگر رقبا برتری محسوس دارد، محصولی گیمینگ به حساب آمده و با اینکه نمی‌تواند نظر تمامی کاربران را به خود جلب کند، اما مطمئنا قادر خواهد بود تا با سخت‌افزار قدرتمندش در این صنعت بدرخشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گفته این شرکت، Aorus X9 باریک‌ترین لپ‌تاپ 17.3 اینچی SLI با صفحه‌کلید مکانیکی و خنک‌کننده چهارگانه است. همچنین گیگابایت اشاره می‌کند که این محصول به در قسمت بدنه نیز به نورپردازی RGB مزین شده است تا علاوه بر جلوه‌ای بی‌نظیر، فضایی مناسب را برای ایجاد تجربه‌ی کامل گیمینگ فراهم آورد.

از سخت‌افزار این دستگاه هم می‌توان پردازنده نسل هفتم Core i7-7820HK اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم و درایو جامد 1 ترابایتی به همراه 1 ترابایت هارد دیسک جهت ذخیره‌سازی اطلاعات اشاره کرد. همچنین لپ‌تاپ Aorus X9 از نمایشگری IPS با وضوح 3840 در 2160 نیز بهره برده است تا به همراه دو بلندگو و 2 ووفر (woofer) از هر نظر برترین امکانات را در کنار نورپردازی RGB ارائه دهد. از همه این‌ها که بگذریم مهم‌ترین ویژگی یک لپ‌تاپ گیمینگ، کارت گرافیک به کار گرفته شده در قلب آن تلقی می‌شود. گیگابایت برای این محصول خارق‌العاده دو کارت گرافیک GeForce GTX 1070 ساخت کمپانی انویدیا را برگزیده و موفق به قرار دادن آن‌ها در بدنه‌ای باریک شده است که در نوع خود کم نظیر است.

این دستگاه به صورت پیشفرض با ویندوز 10 و در دو نسخه متفاوت در ایالات متحده عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از Aorus X9 با 512 گیگابایت SSD و قیمت 3649 دلار و ورژن دیگر آن با 1 ترابایت SSD و برچسب قیمتی 3799 دلار به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره گیگابایت Aorus X9 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

دوتا کارت گرافیک 1070!!! قیمتش وحشتناکه…

JAVAD

وزنش چقدره ؟

ahmad

درسته مجبور بوده بخاطر این سخت افزار قطرش اینجوری باشه ولی طراحیش واقعا افتضاحه اصلا لپتاب گیمینگ به درد نمیخوره به جای اون یه ایکس باکس بگیری خیلی بهتره و به صرفه تره

REZA

من در هر صورت لپ تاپ و حتی بهتر از ایکس باکس یا پلی استیشن میدونم،سلیقم اصلا به کنسول نمیخوره!
لپ تاهای گیمینگ،همه چیشون خوبه جز طراحیشون.واقعا لپ تاپ های خوبین،ولی قشنگ مشخصه واسه گیمن،واسه هرجایی نیستن

Peiman

منم باهات موافقم و کلا از طراحی محصولات گیمینگ خوشم نمیاد

mega08

اگه این طراحیش بده . پس طراحی بد ندیدی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا