حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل قصد دارد تا گزینه‌های بیشتری را جهت شخصی‌سازی رنگ‌های نمایشگر به پیکسل 2 بی‌افزاید

هنگامی که تصویری در نمایشگر گوشی هوشمند به نمایش در می‌آید، معمولا بعضی رنگ‌هایی طبیعی و بعضی دیگر رنگ‌هایی اشباع شده را ترجیح می‌دهند. این مسئله دلیلی است مبنی بر اینکه امروزه صفحه‌نمایش دستگاه‌هایمان از اهمیت زیادی برخوردارند و حتی می‌توانند نظر ما را در رابطه با برگزیدن گوشی‌ هوشمندی جدید به کلی تغییر دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حالی که امروزه کمپانی‌های عظیم این صنعت نظیر ال‌جی و سامسونگ قابلیت شخصی‌سازی رنگ‌ها و اشباع نمایشگر را برای کابران فراهم می‌آورند، گوگل نیز قرار است تا طی بروزرسانی این ویژگی را به گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال اضافه کند.

در بیانیه ارائه شده توسط 9to5Google، این شرکت تایید کرده است که قصد دارد تا قابلیت سفارشی سازی صفحه‌نمایش را به صورت نرم‌افزاری و به صورت چند گزینه در دسترس کاربران این محصولات قرار دهد. همچنین گوگل در این رابطه می‌گوید:

“ما می‌دانیم که برخی از کاربران رنگ‌های زنده را ترجیح می‌دهند، پس گزینه‌ای را جهت افزایش 10 درصدی اشباع رنگ‌های نمایشگر به آن افزودیم تا خواسته کاربران سری پیکسل را برآورده کنیم. ما در نظر داریم تا این ویژگی را به صورت نرم‌افزاری و از طریق بروزرسانی تازه در اختیار کاربران بگذاریم.”

لازم به ذکر است که پیکسل‌های جدید به صورت پیشفرض در این حالت قرار گرفته و رنگ‌هایی زنده را برای کاربر به نمایش می‌گذارند. با این حال نمایشگر این دستگاه طراوت دیگر پرچمداران مجهز شده به پنل اولد را نداشته و در این زمینه علاوه بر سامسونگ، در رده پایین‌تری نسبت به ال‌جی وی30 و حتی نسل پیشین پیکسل‌ها قرار می‌گیرد.

نظر شما در رابطه با اضافه شدن این ویژگی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی عالیه ک به امکانات نرم افزاریش داره اضافه میکنه

Sajad

رقابت اینجاهاش خوبه…

ahmad

اگه به کیفیت صفحه نمایش پیکسلها انتقاد نمیشد عمرا گوگل این کارو میکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا