حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) در تاریخ 2 نوامبر به طور رسمی رونمایی خواهد شد

کمپانی اچ‌تی‌سی تایید کرده است که در اوایل ماه نوامبر یک رویداد معرفی برگزار خواهد کرد. هفته‌ی گذشته نیز رسانه‌های چینی گزارش دادند که این کمپانی شروع به ارسال دعوت‌نامه‌‌های این رویداد کرده است، اما تا به امروز این شرکت تایوانی در این خصوصی حرفی به میان نیاورده و به نوعی تایید نکرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید

اگر یک هفته به عقب برگردیم خواهیم دید که این کمپانی در توییتر خود یک تصویری منتشر کرده بود و تنها یک تاریخ را برای خود ذخیره کرده و قرار است در آن تاریخ (2 نوامبر) یک رویداد معرفی را داشته باشد. اگر چه این کمپانی هیچ اطلاعاتی در خصوص دستگاه هوشمندی که قرار است در این تاریخ معرفی نماید، منتشر نکرده است ولی فرض را بر این می‌گذاریم که قرار است از اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) رونمایی نماید.

درواقع، قبلا اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند کمپانی اچ‌تی‌سی به گوش ما رسیده است، اگرچه منابع هیچ کدام رسمی نبوده‌اند. برخی از ویژگی‌هایی که در منابع غیر رسمی درخصوص این گوشی اعلام شده است شامل دارا بودن یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای اسنپدراگون 835 با حافظه‌ی رم 4 و یا 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 یا 128 گیگابایتی می‌باشد اما هیچ کدام از این اطلاعات توسط کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی تایید نشده‌اند.

اطلاعاتی در خصوص طراحی این گوشی منتشر شده این است که پنل پشتی اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) بسیار شبیه به یو 11 (U11) خواهد بود اما نسبت به یو 11 از لحاظ بدنه نازک‌تر و کم حاشیه‌تر می‌باشد. انتظار می‌رود که این پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت Quad HD همراه با باتری 4000 میلی‌آمپری و یک سنسور انگشت در پنل پشتی خود باشد.

ظاهرا پرچمدار جدید این کمپانی بر اساس شایعات منتشر شده دوربین دوگانه نخواهد داشت و همچنین در برخی از خبرگزاری‌ها مطرح شده است که در یو 11 پلاس، جک 3.5 میلی‌متری هدفون جای خود را به پورت USB Type-C داده است.

بنابراین با تمامی این تفاسیر، اساسا یو 11 و یو 11 پلاس شباهت‌های زیادی با یکدیگر داشته و تنها تفاوت آن‌ها در بخش‌های طراحی، صفحه نمایش و باتری می‌باشد. امیدواریم که این گوشی هوشمند از همان آغاز به طور پیش‌ فرض با سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 شروع بکار نماید.

 

دیدگاه شما در خصوص پرچمدار جدید این کمپانی چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کاشکی معرفی نمی‌کرد و این تغییرات رو برای u12 میزاشت همراه با دوربین دوگانه و…

Sajad

الان با این رم و تغییرات جزئی فروشش بیشتر نمیشه. اچ تی سی چند نسله که با یه سال تاخیر یه چیزی رو به گوشیش اضافه میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h