حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان شخصی سازی ویجت نوار جستجو برنامه گوگل در آخرین آپدیت، فراهم می‌شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل، نرم‌افزار

اکثر کاربران لانچرهای Nova و یا Action با شخصی سازی های ویجت جستوجو گوگل مانند تغییر ظاهر و رنگ کاملا آشنا هستند. حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی، توجه گوگل را به خود جلب کرده است. در آخرین به روز رسانی نسخه بتا برنامه گوگل، امکان شخصی سازی ویجت نوار جستجو فراهم شده است اما مانند ویجت لانچر های Nova و Action زیاد انعطاف پذیر نیست. در کل برای کسانی که به نصب لانچر‌های مختلف عادت ندارند، خبر خوبی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد که نوار جستجوی جدید همان نوار جستجوی قبلی است و تغییری نکرده است اما با کلیک بر روی دکمه منو، گزینه جدید Customize باز خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از مجموعه‌ای از تنظیمات جدید جهت شخصی سازی ویجت، استفاده نمایید تا ظاهر ویجت را به شکل دلخواه خود تغییر دهید. این گزینه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا لوگوی نوار جستجو (یا “G” یا “Google”) را انتخاب کنید، شکل آن را تغییر دهید (شکل مستطیلی یا شکلی همانند استادیوم)، یکی از رنگ‌های پیشفرض را برای آن انتخاب کنید و یا خودتان با استفاده از چرخ رنگ‌ها، رنگ مورد نظرتان را ایجاد نمایید و میزان شفافیت ویجت را تنطیم کنید.

در حال حاضر امکان شخصی سازی ویجت نوار جستجوی گوگل تنها در نسخه بتا برنامه گوگل امکان پذیر است و باید صبر کنیم تا گوگل این ویژگی را به نسخه پایدار برنامه گوگل نیز اضافه کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عالی. من همیشه میخواستم تغییر بدم

Sajad

قابلیت خوبیه. پیش از این ها باید ارائه میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98