حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت ریزر نسخه جدید لپ‌تاپ Blade Stealth را با پردازنده چهار هسته‌ای نسل هشتمی معرفی می‌کند!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، لپ‌تاپ، مطالب ترنجی

شرکت ریزر (Razer) در روز گذشته نسخه جدیدی از لپ‌تاپ گیمینگ Blade Stealth را معرفی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نسخه جدید لپ‌تاپ Blade Stealth که به تازگی توسط ریزر معرفی شده است، از آخرین نسل پردازنده‌های سری موبایل اینتل برخوردار است که در این مدل شاهد یک پردازنده چهار هسته‌ای خواهیم بود.  پردازنده بکار رفته در این لپ‌تاپ پردازنده Core i7 8550U است که دارای چهار هسته پردازشی و هشت رشته پردازشی با قابلیت هایپر تردینگ (Hyper Threading) فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز و فرکانس افزایشی 4 گیگاهرتزی بصورت مصرف تک هسته (Single Core) است که وظیفه به ارمغان آوردن قدرت را برای این محصول جدید شرکت ریزر را خواهد داشت. این مشخصات از لپ‌تاپ Blade Stealth بدین معنی است که بصورت حداقل چنین پردازنده چهار هسته‌ای آماده برای مصارف سنگین خاص و گیمینگ است. احتمال دارد شما با خواندن مدل پردازنده این لپ‌تاپ با خود فکر کنید که این پردازنده مبتنی بر معماری Coffee Lake است، که چنین چیزی نیست! بلکه این پردازنده چهار هسته‌ای با پسوند U از معماری موسوم به نسخه رفرش کیبی لیک (Kaby Lake) برخوردار است.

 

 

مشخصات فنی این لپ‌تاپ تقریبا با نسخه قبلی تفاوتی ندارد، این مشخصات شامل حافظه اصلی (Ram) 16 گیگابایتی با فرکانس 2133 مگاهرتز، صفحه نمایش لمسی از نوع IGZO در سایز 13.3 اینچ با وضوح 1800×3800، یک پورت USB type C همراه با Thunderbolt 3 (برای نصب کارت گرافیک اکسترنال)، دو پورت USB 3، یک شبکه WiFi موسوم به Killer  از نوع AC 1535 802.11، یک پورت خروجی تصویر HDMI که در این مدل به نسخه 2 ارتقا یافته می‌باشد. همچنین در نسخه جدید این لپ‌تاپ شرکت ریزر یک درایو SSD با حجم 512 گیگابایتی را جایگزین درایور 256 گیگابایتی قبلی کرده است، و در مورد پردازنده گرافیکی نیز از همان مدل گرافیک مجتمع پردازنده HD 620 استفاده می‌شود. نسخه جدید لپ‌تاپ Blade Stealth هم اکنون در کشور آمریکا و کانادا با برچسب قیمت 1699 دلار قابل تهیه می‌باشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist