حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گفته‌ی کوآلکام جنگ بر سر پتنت‌ها با کمپانی اپل به یک بازار پر رونق کسب و کار برای سایر شرکت‌ها تبدیل شده است

کنفرانس D.Live tech هر ساله توسط کمپانی کوالکام برگزار می‌شود. امسال در این کنفرانس استیو مولنکوف (Steve Mollenkopf)، مدیرعامل شرکت کوآلکام، چند کلمه‌ای در خصوص کمپانی اپل سخن گفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر نیز این دو شرکت در تعدادی از پرونده‌های قضایی با یکدیگر در یک موضع قرار دارند که اخیرا در چین، آخرین پرونده‌ی شکایت از این کمپانی با هدف جلوگیری از تولید و فروش گوشی های آیفون در کشور چین صورت گرفته است و اکنون در بایگانی می باشد.

مولنکوف در این بحث گفت که اکنون در حال انجام مذاکرات با سایر کمپانی‌های شکایت کننده می‌باشند تا به این مسئله پایان دهند. مدیر عامل این کمپانی افزود: “کوآلکام سابقه‌ی درخشانی در حل و فصل چنین مسائلی دارد.”

این جلسه با سخنان محکم و صریح مدیرعامل این کمپانی در نهایت به پایان رسید و اعلام کرد که هر دو کمپانی با یکدیگر روابط گسترده‌ای دارند و همچنین مولنکوف در مورد زمان پایان این اختلافات گفت: “شاید نتوان زمان دقیقی را اعلام کرد اما قطعا این مسائل حل و فصل خواهد شد.”

 

به نظر شما این اختلافات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

البته هدف کوالکام اینه که تولید و فروش آیفون در چین متوقف بشه ولی هنوز این پرونده در جریانه و به نتیجه نرسیده. تو متن نوشتین که باعث توقف شده.

ahmad

هر دو شرکت از هم سود میبرن و قطعا حل خواهد شد ولی اینکه کوالکام اینو میگه حس میکنم اپل در موقعیت ضعف قرار گرفته

Peiman

آخرین پرونده‌ی شکایت از این کمپانی سبب شد که تولید و فروش گوشی‌های آیفون در این کشور متوقف شود.
سبب شد؟؟؟ کی؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h