حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی از گیم‌پد کوچک و عجیبی برای PS4 رونمایی کرد

اگر در بازار به دنبال کنترولر جدیدی برای پلی استیشن 4 خود هستید و نمی‌خواهید مبلغ زیادی بابت آن بپردازید و یا به دنبال کنترولر کوچک‌تری هستید از شنیدن این خبر که سونی کنترولر کوچک و عجیبی برای پلی استیشن 4 معرفی کرده است خوشحال خواهید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این کنترولر توسط سونی ساخته نشده بلکه توسط Hori  ساخته شده و به صورت رسمی لایسنس گشته است.

بنا به سونی، این کنترولر 40 درصد کوچکتر از کنترولر پلی استیشن 4 است، پس اگر کودکی دارید که نمی‌تواند از پس کنترولر عادی پلی استیشن بر آید و یا همانند گفته ما به دنبال چیزی فشرده‌تر و قابل‌ حمل‌تر هستید، این کنترولر برای شما ساخته شده است. این کنترولر عملکردهای اصلی برای بازی کردن اکثر بازی‌های پلی استیشن 4 را دارا است و تجربه بسیار مناسبی نیز ارائه می‌دهد. کنترولر مورد بحث دکمه‌های R1/L1/R2/L2، دکمه‌های جهت و دکمه‌های چهارگانه اصلی را دارا می‌باشد و برخی از عملکردهای تاچ‌پد نیز از طریق دستگیره‌ها قابل شبیه سازی هستند.

بهترین بخش درباره این کنترولر قیمت آن است که 30 دلار قیمت گذاری شده است که بسیار ارزانتر از کنترولر معمولی PS4 است و این کنترولر را محصولی خوش قیمت‌ می‌کند، تنها بخش منفی درباره این محصول بی سیم نبودن آن است پس بازی کردن به صورت بی‌سیم کاملا از دسترس خارج است، اما خوشبختانه این کنترولر مجهز به کابلی 10 فوتی می‌باشد که باید بیشتر از مقدار مورد نیاز باشد.

این کنترولر کوچک و عجیب در سال نوی آینده در کانادا و ایالات متحده قابل خرید می‌باشد.

نظر شما درباره این محصول عجیب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واااااااای منو یاد دسته های بازی سگا و ترمیناتور انداخت

Peiman

دقیقاً دسته ها سگا.
امیدوارم بزودی یه PS4 بگیرم

Sajad

تمام خاطراتم با سگا زنده شد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید