حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

DxO دوربین جدا شونده‌ای برای اندروید عرضه می‌کند

DxO شرکتی که معمولا درباره نقد دوربین گوشی‌های هوشمند از آن یاد می‌شود، دو سال قبل دوربین کوچک و جداشونده‌ای را به نام DxO One برای iOS عرضه کرد. این دوربین از طریق پورت لایتنینگ به دستگاه مورد نظر متصل می‌شود و درست همانند چیزی که از یک دوربین انتظار دارید کار می‌کند.  این محصول هیچ گاه برای اندروید عرضه نشد اما بنظر می‌رسد که این موضوع در حال تغییر است. DxO به صورت رسمی دوربین جداشونده خود را برای اندروید عرضه می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

DxO امروز تایید کرد که مدل جدیدتری از DxO One را که مجهز به پورت USB  نوع C است عرضه خواهد کرد. موضوع گفته شده به معنی این است که دوربین مورد نظر قابلیت اتصال به هر گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی که دارای پورت USB نوع C باشد را دارد.

DxO ادعا کرده است که دوربین DxO One عملکرد بسیار خوب تصویربرداری را با اندازه کوچک خود ارائه می‌دهد. این دوربین 20.2 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f/1.9 قادر به ثبت تصاویر در فرمت RAW است و همچنین دارای نمایشگر لمسی برای کنترول ساده و سریع است. ابعاد این دوربین برابر با 26.25*48.85*67.5 میلی متر است و وزنی معادل با 108 گرم را دارد.

با توجه به اینکه اطلاعات زیادی درباره نسخه اندروید این دوربین ارائه نشده است مشخص نیست که آیا تفاوتی میان نسخه iOS و نسخه اندروید وجود دارد و یا خیر. همچنین قیمت دستگاه مورد نظر نیز مشخص نیست، نسخه اولیه با برچسب 499 دلاری عرضه شد.

این شرکت اعلام کرده است که این دوربین بخشی از برنامه ” دسترسی زودهنگام” است، اما توضیحی درباره این برنامه نداده است. DxO اطلاعات بیشتری درباره دوربین DxO One را در 2ام نوامبر منتشر می‌کند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

برای ios که خیلی عالی بود کیفیتش. خوبیش اینه که رو خیلی از گوشیا میشه استفاده کرد و بدیش اینه که تو ایران نیست

Mortazavi

انقدر دوربین اسمارت فون ها خوب شده که که نیازی به یک دوربین با قیمت احمقانه 500 دلار نیست

mostafa67

نزدیک پونصد دلار هزینه کنیم که یه خورده کیفیت عکسها از دوربین خود گوشی بهتر باشه به نظرم طرح مزخرفیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید