حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه وب تقویم گوگل (Google Calendar) با یک بازنگری کلی در طراحی همراه شده است!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل، مطالب ترنجی

شرکت گوگل همواره سرویس‌های مختلف و متنوعی را به کاربران خود ارائه کرده است، یکی از مهم‌ترین این سرویس‌ها، بخش تقویم گوگل (Google Calendar) است که برای مدیران و کارفرمایان ابزاری مفید و کارآمد تلقی می‌شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر به برنامه تقویم گوگل در وب مراجعه کنید، خواهید دید که این بخش از لحاظ بصری، اکنون بسیار زیباتر از قبل شده و واقعا همان چیزی است که برای سال 2017 کاربران و طرفداران این شرکت انتظار آن را داشتند. این شرکت در آخرین اقدامات خود نسخه وب تقویم گوگل (Google Calendar) را مورد بازطراحی قرار داده است و این بخش را با استفاده از سبک طراحی متریال (Material Design) که نامی آشنا برای کاربران و طراحان در سراسر دنیاست، مزین ساخته است.

این مساله بدین معناست که اکنون نسخه وب تقویم گوگل (Google Calendar)، شباهت بسیار زیادی به تقویم گوشی‌های تلفن همراه اندرویدی پیدا کرده است و نوعی هماهنگی خاص از لحاظ طراحی داخلی، بین دو نسخه وب و تلفن‌های هوشمند اندرویدی ایجاد شده است.

نسخه وب تقویم گوگل (Google Calendar) اکنون به یک پالت رنگ و یک طرح و حالت هوشمند که برای پاسخ و واکنش کاربران طراحی شده است مجهز شده که می‌توان آن را به اندازه صفحه نمایش دستگاه خود تنظیم نمود و همچنین چندین ویژگی دیگر نیز به این بخش اضافه شده است.

نسخه وب تقویم گوگل

همانطور که گفته شد، نسخه وب تقویم گوگل (Google Calendar) مناسب مدیران مختلف و کارفرمایان است، در نسخه وب تقویم گوگل (Google Calendar)، جزئیات اتاق کنفرانس در هنگام رزرو یک اتاق در یک نگاه قابل دسترسی است، بنابراین کاربران به راحتی به اطلاعاتی همچون نقطه دقیق مکان مشخص شده، اندازه و وسعت محیط، میزان تجیهزات مختلف و مواردی همچون این دسترسی خواهند داشت.

با استفاده از یک قالب بندی غنی، می‌توان لینک‌ها و موارد مربوط به آن را می‌توان به راحتی به بخش دعوتنامه‌های این تقویم اضافه نمود و کاربران قادر خواهند بود تا چندین تاریخ مختلف را در چندین تقویم متفاوت را در کنار هم به سادگی هرچه تمام‌تر مدیریت نمایند.

زمانی که روی اسامی شرکت کنندگان در جلسه اشاره کنید، اطلاعات تماس آن‌ها را مشاهده خواهد نمود، قابلیت و امکانت جدیدی که به این بخش افزوده شده، کاربران را قادر خواهد ساخت تا موادر حذف شده را مجددا مشاهده کنید یا آن‌ها را به مکان مشخصی برگردانید و در نهایت قابلیتی که با آن نظرات و پیشنهادات و انتقادات مختلف، به تفکیک روز و هفته و ماه در دسترس خواهد بود نیز به این بخش افزوده شده است، همچنین این بخش سازگاری بهتری با صفحه‌نمایش‌های مختلف در ابعاد متفاوت دارد.

به نظر می‌رسد که این بازنگری در طراحی صرفا به طراحی محدود نیست و تغییرات مثبت و مهم‌تری نسبت به ظاهر و طراحی داخلی دستگاه در این نسخه رقم خورده است که نیازهای کاربران را به راحتی برطرف خواهد نمود و باعث افزایش سرعت در انجام امور روزانه توسط مدیران و کارفرمایان می‌گردد.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا شما از نسخه وب تقویم گوگل (Google Calendar) استفاده می‌کنید؟ به نظر شما پس از این تغییرات مهم صورت گرفته آیا تغییرات دیگری نیز لازم است که صورت بگیرد؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عاشق باز طراحیم کلا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان