حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو (Lenovo) عرضه بروزرسانی اندروید 8.0 (Oreo) برای کی 8 (K8)، کی پلاس (K8 Plus) و کی 8 نوت (K8 Note) را تایید کرد!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، لنوو، موبایل

لنوو (Lenovo) اخیرا اخباری را در مورد عرضه بروزرسانی اندروید 8.0 (Oreo) برای سه گوشی هوشمند از خانواده K یعنی مدل‌های کی 8 (K8)، کی پلاس (K8 Plus)، و کی 8 نوت (K8 Note) منتشر کرده که بر اساس جدول زمان بندی که تنظیم کرده است به عرضه این بروزرسانی‌ها برای این سه مدل خواهد پرداخت، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت لنوو (Lenovo) در جدیدترین اخبار منتشر شده، زمان بندی عرضه  اندروید 8.0 (Oreo) برای کی 8 (K8)، کی پلاس (K8 Plus) و کی 8 نوت (K8 Note) اعلام کرده است و کاربرانی که منتظر عرضه این بروزرسانی بوده‌اند اکنون در زمان تعیین شده خواهند توانست این بروزرسانی را دریافت و نصب نمایند.

بخش پشتیبانی این شرکت در اظهارات خود اعلام کرده است که که سه گوشی هوشمند میان رده از خانواده K یعنی کی 8 (K8)، کی پلاس (K8 Plus) و کی 8 نوت (K8 Note) به زودی آخرین نسخه اندروید را در زمان تعیین شده دریافت خواهد کرد و این خبر برای دارندگان خانواده گوشی‌های میان رده خبر خوبی خواهد بود.

نکته جالبی که در این جدول زمان بندی مشهود است، تفاووت زمانی عجیب و خنده دار بین این سه مدل برای دریافت بروزرسانی اندروید 8.0 (Oreo) است که این شرکت چینی اعلام کرده است که دارندگان گوشی هوشمند کی 8 (K8) این بروزرسانی را در ژوئن 2018 دریافت خواهند کرد و عرضه این بروزرسانی برای دو گوشی دیگر یعنی کی پلاس (K8 Plus) و کی 8 نوت (K8 Note) در ماه بعد و در جولای 2018 انجام خواهد شد.

معمولا شرکت‌های اندرویدی، نسخه ویژه‌تر و اصلی‌تر را سریع‌تر از سایر نسخه‌های دیگر بروزرسانی می‌کنند اما اتخاذ چنین سیاستی از جانب این شرکت چینی تا حدودی عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

جدول زمان بندی عرضه اندروید 8 شرکت لننو

بنابراین دارندگان هرکدام از این 3 مدل گوشی هوشمند خانواده K باید مدت زمانی بین هشت الی نه ماه برای دریافت این بروزرسانی منتظر بمانند که گوشی‌های هوشمند گوگل  این بروزرسانی را در ماه آگوست دریافت خواهند کرد. در هر حال باگذشت مدت زمانی هرچند طولانی بروزرسانی اندروید 8.0 (Oreo) برای این 3 مدل عرضه خواهد شد، اما تا زمانی که به آخرین گوشی هوشمند خانواده K برسد مدت زمانی ده ماهه به طول خواهد انجامید و طبق جدول زمان بندی گوگل، در آگوست 2018 می‌بایست اندروید 9.0 عرضه گردد.

چرایی طولانی شدن پروسه بروزرسانی برای این سه گوشی هوشمند خانواده K آن هم در حالی که نسخه اندروید خام را اجرا می‌کنند سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران مخصوصا دارندگان این گوشی‌های هوشمند را به خود مشغول ساخته است اما مساله اصلی این است که هنوز کسی نمی‌داند دلیل این زمان طولانی چیست؟

خبر دیگر آن که در حال حاضر هیچ دستگاهی از شرکت لنوو (Lenovo) وجود ندارد که منتظر دریافت بروزرسانی اندروید 8.0 (Oreo) باشد، بنابراین در حالیکه باید کاربران این سه دستگاه گوشی هوشمند از این مساله خوشحال باشند، اما روند طولانی مدت در عرضه این بروزرسانی شاید سبب دل‌زدگی کاربران گردد.

امروزه سایر شرکت‌‌های اندرویدی در زمینه بروزرسانی و سرعت عرضه آن نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند و معمولا پروسه عرضه این بروزرسانی‌ها آنقدر هم طولانی نخواهد شد، بنابراین شاید بهتر باشد شرکت لنوو (Lenovo) در سیاست‌های خود مقداری بازنگری کند و در بخش بروزرسانی برای گوشی‌های هوشمند خود حساسیت بیشتری به خرج دهد.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا شما از گوشی‌های هوشمند شرکت لنوو مخصوصا خانواده K استفاده می‌کنید؟ به نظر شما دلیل طولانی بودن روند عرضه بروزرسانی برای این گوشی چه می‌تواند باشد؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان