حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین آنتی ویروس‌های سال 2017 – بخش دوم

همانطور که می‌دانید، ویندوز 10 مجهز به بخش امنیتی Windows Defender می‌باشد که وظیفه‌اش را در برابر ویروس‌ها و انواع دیگر بدافزارها به خوبی انجام می‌دهد. بسیاری از کاربران می‌گویند که Windows Defende تمام نیازهایشان را برطرف می‌کند، در حالی که بسیاری دیگر از کاربران می‌خواهند از یک نرم افزار امنیتی سوم شخص استفاده کنند. در بخش قبلی 4 تا از بهترین آنتی ویروس‌های سال 2017 را معرفی کردیم و حالا در این پست قصد داریم 5 آنتی ویروس برتر دیگر را نیز به شما معرفی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Norton Security Standard

مدت طولانی‌ای است که Norton در بخش امنیت فعالیت می‌کند و همین موجب می‌شود تا در این مدت زمان طرفداران و دشمنان زیادی را نیز پیدا کند. بسیاری از مردم به قدرت و کارایی‌اش قسم می‌خورند، بسیار دیگر از آن به نوعی متنفر هستند. در بررسی انجام شده توسط Tom’s Guide، عملکرد آن در محفاظت از نرم افزارهای مخرب بسیار خوب بوده است در حالی که تاثیرش روی سیستم کمی باعث نگرانی می‌شود.

با این حال، Top Ten Reviews نمره تقریبا عالی به آن داده است:

Norton Security در آزمایشی که توسط آزمایشگاه نرم افزار AV-Test انجام شده است توانسه نمره حفاظت کامل را برای آخرین سیستم عامل‌های ویندوز یعنی ویندوز 10، 8 و 7…. کسب کند. Norton باعث می‌شود گه عملکرد سیستم مقداری کند شود اما با این حال، هنوز نسبت به برخی از آنتی ویرویس‌ها، دارای سرعت عمل سریع تری است.

مانند بسیاری دیگر از شرکت‌های امنیتی بزرگ، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. ساده ترین نسخه Norton Antivirus Basic نام دارد که قیمت آن تنها 15 دلار می‌باشد. آنتی ویروس رده بالاتر با یک فایروال، پشتیبانی عالی مشتری و چندین افزونه اضافی عرضه می‌شود که قیمت آن 40 دلار در سال است.

اطلاعات بیشتر در وب سایت Norton

 

Avast Pro Antivirus

Avast دارای گزینه‌های رایگان عالی بسیاری برای کاربرانی است و اگر کاربری چند گزینه امنیتی بیشتر بخواهد، می‌تواند با پرداخت پول این کار را انجام دهد.

PCMag در بررسی خود، بطور دقیق مشخص کرده است که چرا باید این آنتی ویرویس را به نسخه پولی ارتقاع دهید:

علاوه بر ویژگی‌های موجود در همتای رایگان خود، به نسحه پولی حفاظت در برابر آلودگی DNS و یک sandbox برای اجرای نرم افزار‌ها در محیطی امن، اضافه شده است.

به هر حال شاید این دلایل برای بسیاری از مردم برای پرداخت سالیانه 50 دلار کافی نباشد اما برای افرادی که به Avast اعتماد دارد، همین دلایل کافی است.

طبق نتایج آزمایش‌های انجام شده توسط AV-Test، مشخص شده است که Avast به خوبی از سیستم محافظت می کند. علاوه بر حفاظت کلی سیستم، شما یک اسکنر Wi-Fi دریافت می‌کنید که مشکلات شبکه را تشخیص می‌دهد، می‌توانید محیط‌های قابل بوت را برای موارد مهم ایجاد کنید و همچنین این آنتی ویروس دارای یک برنامه مدیریت رمز عبور ساده نیز می‌باشد.

اطلاعات بیشتر در وب سایت Avast

 

Trend Micro Antivirus+

Trend Micro’s Antivirus+ یکی از ارزان ترین گزینه‌ها در لیست ما است که می‌توانید آن را با قیمت 20 دلار به صورت سالانه خریداری کنید اما ارزان بودن آن بدان معنا نیست که این آنتی ویروس، آنتی ویروسی خوب و ایمنی نیست. آزمایشی که توسط آزمایشگاه AV-Test انجام شده است، نشان داده که Trend Micro Antivirus+ کارش را در محافظت به خوبی انجام می‌دهد.

بررسی Tom’s Guide نیز، صحت آن را تایید می‌کند:

نرم افزار امنیتی Trend Micro اکثر سرویس‌های محافظتی که به آن ها نیاز دارید را داراست، اسکن سریع و محافظت کامل در برابر نرم افزارهای مخرب.

نظرات متفاوت در مورد اینکه چگونه این آنتی ویروس بر عملکرد یک کامپیوتر تاثیر می گذارد وجود دارد اما به طور کلی بدتر از حد متوسط نیست. اگر به آنتی ویروسی قدرتمند نیاز دارید و نمی‌خواهید پول زیادی را نیز برای آن خرج کنید، Trend Micro Antivirus+ ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

اطلاعات بیشتر در وب سایت Micro

 

McAfee AntiVirus Plus

McAfee هم مثل Norton، برای مدت طولانی است که در زمینه امنیت فعالیت می‌کند و بسیاری از مردم تجربه استفاده از آن را دارند. صرف نظر از اینکه آیا شما McAfee را دوست دارید یا نه اما McAfee یک آنتی ویرویس مطمئن است: اشتراک یکساله آن 55 دلار است و می‌توانید آن را بر روی هر تعداد دستگاه با سیستم عامل‌های Windows, Android، macOS و iOS نصب نمایید. این که می‌توانید با خرید یک اشتراک، آن را روی چندین دستگاه نصب نمایید، بسیار خوب و لذت بخش است اما به این نکته هم توجه داشته باشید که تمام آن دستگاه‌ها، همه‌ی ویژگی‌های این آنتی ویروس را دریافت نخواهند کرد.

ویژگی‌هایی که در کامپیوتر دریافت می‌کنید شامل محافظت از نرم افزارهای مخرب، یک رابط کاربری ساده، پشتیبانی فنی فوق العاده و یک فایروال قدرتمند است. PCMag درباره این آنتی ویروس می گوید:

اینکه قادر خواهید بود همزمان این آنتی ویروس را بر روی دستگاه‌های Windows، MacOS، iOS و Android نصب کنید، بسیار ویژگی خوب و بزرگی است. محافظت McAfee شگفت آور است و بی شیک یکی از بهترین گزینه‌های تجاری می‌باشد.

با توجه به اینکه Kaspersky و Bitdefender از لحاظ حفاظت کمی قوی تر و بهتر هستند، اما نمی‌توانید انکار کنید که McAfee برای خانه و خانواده‌های پر جمعیت که در آن دستگاه‌های زیادی هم وجود دارد، گزینه مناسبی نیست.

اطلاعات بیشتر در وب سایت McAfee

 

Windows Defender

مایکروسافت نرم افزار آنتی ویروس خود یعنی Windows Defender را همراه با ویندوز 10 ارائه می‌دهد. قبلا جای این مجموعه در رتبه بندی بعد از آنتی ویروس‌های دیگر بود اما این شرکت زمان و تلاش زیادی را صرف بهبود قدرت، سرعت و عملکردش کرده است. به طوری که در سال 2017، Windows Defender برای محافظت از سیستم، کافی است.

همچنین ویژگی مثبت Windows Defender این است که مایکروسافت نرم افزارش را با ویژگی‌های کم کاربرد سنگین نکرده است. مایکروسافت نیز به خاطر اینکه این آنتی ویروس را به فروش نمی‌رساند و به طور رایگان به همراه ویندوز عرضه می‌کند، علاقه کاربران را به خود جذب کرده است. AVTest اعلام کرده است که این مجموعه در هنگام نصب برنامه در مقایسه با سایر نرم افزار های امنیتی کندتر عمل می کند و به Windows Defender امتیاز محافظت خوب را داده است.

 

نظرتان درباره آنتی ویروس‌های معرفی شده در این پست چیست؟ شما استفاده از کدام آنتی ویروس را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

آویرا جزو بهترین ها نبود؟!

siavash-t

حق با شماست. ولی محصولات کاملتر و کاملترین اویرا هم پولی هستند…

REZA

من اویرا دارم خییلی خوبه.نمیدونم چرا چیزی درموردش نگفتین.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98