حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین آیفون ایکس‌های (iPhone X) ساخته شده فقط 46 هزار و 500 عدد می‎باشد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون

همان طور می‌دانید مدت زیادی از معرفی آیفون‌های جدید اپل گذشته است ولی بسیاری از مردم از خرید آیفون 8 و برادر بزرگترش منصرف شده‌اند و منتظر آیفون ایکس هستند. امروز اخبار جدیدی از عرضه این گوشی منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این خبر برای کسانی که تصمیم گرفته‌اند که برای آیفون ایکس منتظر بمانند هم خوب است و هم بد. فاکسکان (Foxconn) اولین آیفون ایکس‌ها را برای عرضه به بازار ساخته است اما تنها 46 هزار و 500 عدد از این دستگاه به هلند، امارات متحده عربی و شانگهای تحویل داده شده است. پیش بینی شده آیفون ایکس در تاریخ 3 نوامبر فروشش شروع شود ولی دسترسی به آن بسیار دشوار خواهد بود.

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد در هر هفته 400 هزار آیفون ایکس توسط فاکسکان ساخته خواهد شد که نسبت به رقم قبلی 100 هزار عدد بیشتر شده است اما انتظار می‌رود تقاضای خرید این گوشی روز به روز بیشتر شود. به گفته تحلیلگران مشکل تولید این گوشی به دلیل کمبود دوربین TrueDepth بوده زیرا که تولید آن 10 درصد کاهش یافته است. Ming-Chi Kuo تحلیلگر KGI پیش از این گفته است که اپل در سال 2017 30 الی 35 میلیون آیفون ایکس تولید خواهد کرد.

iPhone X اولین گوشی کمپانی اپل است که از صفحه نمایش OLED بهره برده و پردازنده قدرتمند A11 Bionic نیز در آن قرار گرفته است همچنین سنسور تشخیص چهره سه بعدی یکی از دلایل علاقه مندی کاربران به این گوشی است. در تاریخ 27 اکتبر آیفون ایکس برای پیش خرید قرار خواهد گرفت و قیمت نسخه 64 گیگابایتی 999 دلار و نسخه 256 گیگابایتی 1149 دلار خواهد بود.

آیا شما هم یکی از افرادی هستید که برای خرید آیفون ایکس برنامه ریزی کرده‌اید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

با این وضع خیلی نباید امبدوار بود تا نیاز بازار رو برطرف کنه

علی شیخ زاده

این که خیلی کمه کل معادلات و پیش بینی ها رو بهم میزنه..
اگه با همین فرمون پیش بره علاوه بر بوجود اومدن بازار سیاه واسه ایفون 10 و افزایش قیمت چند برابری، نون نوت 8 و میت 10 و پیکسل 2 ایکس ال هم تو روغنه. ??

Peiman

یه تعداد خیلی محدود وارد ایران میشه و با قیمت های وحشتناکی می‌فروشند به مردم دلالان محترم

Peiman

شاید باورتون نشه ک یک سال و نیم پیش من بودم که دعا کردم آیفون بعدی خیلی گرون بشه?

Sajad

آخه بگو وقتی نمیتونی متناسب با نیاز بازار تولید کنی واسه چی معرفی میکنی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور