حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست باتری پیکسل 2 (Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL)؛ اندازه‌ی یکسان و طول عمر بیشتر

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، ترنجی، گوگل

اخیرا با معرفی گوگل پیکسل 2 (Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) غوغایی در رسانه‌ها به پا شد و بدین منظور یکی از شرکت‌ها تصمیم گرفت که طول عمر باتری این دو گوشی را با استفاده از اسکریپت‌های اختصاصی و استفاده‌های سنگین روزمره بررسی نماید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نتایج این بررسی‌ها و تست‌ها را برای شما بازگو کنیم.

گوگل پیکسل 2 و برادرش ایکس ال موفق شدند که نسبت به سری‌ قبلی خانواده‌ی پیکسل در طول عمری باتری قوی‌تر ظاهر شوند و این بدان معنا نیست که ظرفیت باتری این گوشی‌ها تغییرات معناداری نسبت به سری‌های قبلی داشته باشند بلکه همان ظرفیت قبل را حفظ کرده‌اند. گوگل پیکسل 2 توانست یک ساعت بیشتر از گوگل پیکسل Screen-on بدهد و تنها موردی که می‌توانیم درموردش فکر کنیم استفاده از چیپ‌ست 10 نانومتری اسنپدراگون 835 می‌باشد که توانسته میزان مصرف باتری این گوشی را نسبت به قبل کمتر کند و این درحالی است که کیفیت صفحه نمایش پیکسل 2 تا 1080 پیکسل افزایش یافته است. چنین تغییری در میزان مصرف باتری فوق العاده شگفت انگیز به نظر می‌رسد.

 

اندازه‌ی یکسان ولی طول عمر بیشتر باتری مزیتی است که پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به کاربرانش ارائه می‌دهد.

 

پیکسل 2 ایکس ال نسبت سری قبلی خود یعنی پیکسل ایکس ال به اندازه‌ی یک و نیم ساعت پیشی گرفت در حالی که سری قبلی این گوشی با توجه به اینکه در رده‌ی فبلت‌ها قرار می‌گرفت طول عمر باتری رضایت بخشی نداشتند اما نسل دوم خانواده‌ی پیکسل در تست‌های ما نزدیک به 9 ساعت با استفاده‌ی سنگین از این گوشی‌ها دوام آوردند و موردی که اکنون اثبات می‌شود این است که این دو گوشی می‌تواند به مدت یک روز کامل بدون انجام کارهای گرافیکی سنگین دوام بیاورند و طول عمر باتری خوبی را به نمایش بگذارند.

در زمان شارژ کردن این گوشی‌ها پیشرفت چندانی مشاهده نشده است، با این حال گویا پیکسل 2 ایکس ال نسبت به سری‌ قبلی خود با استفاده از شارژر اصلی خود این گوشی کمی آهسته‌تر شارژ شد.

در تصویر زیر امتیاز بنچمارک برخی از گوشی‌ها را مشاهده می‌نمایید.

تست باتری پیکسل 2 (Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL)؛ اندازه‌ی یکسان و طول عمر بیشتر

نظر شما درمورد طول عمر باتری این دوگوشی هوشمند کمپانی گوگل چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بدک نیس فون آرنا تستاش به واقعیت نزدیکتره بنظرم میت 10 پرو رکورد همشونو جابجا کنه

Sajad

سرعت شارژ جالبی ندارن ولی شارژدهی نسبتا خوبی دارن.

Peiman

باتری قابل قبول داره. به نظرم باتری گوشی ها داره با شیب ملایمی پیشرفت می‌کنه ک احساس میکنم به خاطر پردازنده س ک هر سال کم مصرف تر میشه

siavash-t

فقط ۱۷ دقیقه تفاوت؟! ?

mTAAHAAm

رضایت بخش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h