حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

درباره پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در ترنجی بسیار خوانده ایم. در ویدیویی که چند دقیقه ای پیش در ترنجی منتشر شد نیز بررسی مفصلی درباره این دو پرچمدار سال 2017 گوگل داشتیم. حالا در این ویدیو می خواهیم نگاهی داشته باشیم به بسته بندی و لوازم جانبی همراه پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال و البته در کنار آن تمرکز ویژه ای روی بخش نرم افزار داشته باشیم.

[aparat id=”gUyxR”]

از نظر بسته بندی و محتوای جعبه می توان گفت همان راهبردی را که قبلا با نکسوس ها و البته نسل اول پیکسل مشاهده کردیم، اینجا نیز وجود دارد. عدم ارایه هندزفری به همراه دستگاه موضوع آزاردهنده ای است که شاید در آینده چنین راهبردی در ارایه دیگر شرکت ها نیز در نظر گرفته شود. خب، عدم وجود هندزفری لزوما نبود دانگل تبدیل پورت Type C به جک 3.5 میلی متری را توجیه نمی کند و گوگل این را می داند، پس اینجا یک دانگل USB Type C به جک 3.5 میلی متری را می بینیم.

علاوه بر آن شارژر، کابل Type C و مبدل OTG Type C آخرین مواردی است که در بسته بندی پیکسل 2 وجود دارد. نکته ریزی که توجه ما را به خود جلب کرد شکل یکسان سوزن سیم کارت با نکسوس های قدیمی است.

از نظر نرم افزاری نیز برتری های اندروید 8 را مرور می کنیم که یکی از جذاب ترین آن ها حدس زدن آهنگ در حال پخش به صورت خودکار و البته آفلاین روی صفحه قفل شماست! این خیلی جالب است. در باقی موارد می توان گفت همه چیز را قبلا مرور کرده ایم.

نظر شما درباره پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امروز مقایسه دوربین ایکس ال دو و ۸ پلاس رو دیدم . پیکسل خیلی سر بود واقعا امتیاز dxo به حق بوده

Dariushrd

فوق العادس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)