حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اکتیو 2 (Galaxy Tab Active 2) احتمالا با پردازنده اگزینوس 7880 و 3گیگابایت رم معرفی خواهد‌شد

ما متوجه شده ایم که سامسونگ مدتی است به دنبال یک جانشین مناسب برای گلکسی تب اکتیو است. امروز یکی از لو دهندگان مشخصات این تبلت را همراه با تصاویر آن منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وقتی به درون این دستگاه نگاه کنید تغییرات برای شما جالب خواهد بود. گلکسی تب اکتیو 2 احتمالا به یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل مجهز شده است. هم چنین قلب تپنده این دستگاه نیز از پردازنده اگزینوس 7880 به همراه 3 گیگابایت رم تامین خواهد شد. هم چنین این تبلت از 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که درگاه کارت حافظه جانبی قابل افزایش می‌باشد.

دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپبکسلی و دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد. از دیگر مشخصات این تبلت می توان به بلوتوث 4.2، حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه هوم، پشتیبانی از شبکه LTE، یک قلم S-Pen و باتری قابل تعویض 4450 میلی آمپراشاره کرد. به گفته سامسونگ این تبلت یک تبلت تجاری است که شما به لطف استفاده از پین Pogo در تبلت می‌توانید وسایل جانبی به گلکسی تب اکتیو 2 متصل کنید.

انتظار می رود این تبلت در آخر سال جاری میلادی معرفی و عرضه شود. براساس اطلاعات این تبلت دارای سیستم عامل اندروید 7.1.1 به صورت پیش فرض خواهد بود که رابط کاربری اختصاصی سامسونگ اکسپرینس بر روی آن نصب شده است. انتظار داریم با توجه به مدل تبلت، قیمت آن بین 500 تا 600 دلار باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تو این عکسا بیشتر از همه محل قرار گیری قلم منو متعجب کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم