حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن‌های اصلی پیکسل حافظه ذخیره سازی نامحدود در Google Photos را همچنان خواهند داشت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، گوگل

همان طور که می‌دانید پیکسل‌های شرکت گوگل بهترین پشتیبانی را در میان تمام گوشی‌های اندرویدی دارند و یکی از خدمات گوگل برای این گوشی‌ها قرار دادن فضای ابری رایگان Google Photos به مدت نامحدود است که با معرفی پیکسل‌های جدید شایعاتی از عدم پشتیبانی گوشی‌های سال قبل منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فضای ابری گوگل فوتوز به طور نامحدود برای ذخیره سازی ویدیو و تصاویر با کیفیت اصلی برای کسانی که گوشی‌های پیکسل 2 یا پیکسل 2 ایکس ال را خریداری کنند در دسترس است اما با این حال شایعاتی وجود داشته که به در اختیار بودن این سرویس فقط تا سال 2020 برای پیکسل‌ها اشاره داشته است. اما این درمورد گوشی‌های اصلی پیکسل نبوده و گوگل تایید کرده است که هیچ تغییری در وضعیت سرویس ذخیره سازی گوگل فوتوز در پیکسل‌ها نداده است.

در سال گذشته گوگل این فضای ذخیره سازی را برای پیکسل‌های قبلی هم ارائه داد و این وعده را داده بوده است که کاربران ویدیو و تصاویر خود را با کیفیت اصلی می‌توانند ذخیره کنند. طرفداران پیکسل مشتاق نبوده‌اند تا متوجه شوند که این شرکت یک تاریخ انقضا برای این سرویس در پیکسل‌های جدید ارائه دهد و بعضی‌ها هم نگران بوده‌اند که گوشی‌های سال گذشته تا مدتی دیگر پشتیبانی گوگل فوتوز را از دست بدهند.

ولی گوگل تایید کرد که برای صاحبان پیکسل‌های سال گذشته همچنان Google Photos در دسترس خواهد بود که بسیار فوق‌العاده است زیرا که گوگل به وعده‌هایی که داده بود پایبند مانده است.

نظر شما درمورد سرویس نامحدود Google Photos برای موبایل‌های هوشمند گوگل پیکسل چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور