حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و تاریخ عرضه هواوی Mate 10 مشخص شد

ساعتی پیش و در جریان مراسم مونیخ، هواوی رسما از پرچمداران جدید خود را رونمایی کرد و به توضیح مشخصات آن‌ها پرداخت. Mate 10 در دو نسخه عادی و پرو معرفی شده است که کمی با یکدیگر تفاوت دارند و قیمت‌شان نیز با هم فرق دارد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

بی‌شک رقابت تنگاتنگی میان پرچمداران نیمه دوم هواوی و گلکسی نوت 8 و آیفون‌های اپل شکل خواهد گرفت و این سه شرکت که سهم زیادی را از بازار فروش در دست دارند، تلاش زیادی جهت برتر نشان دادن محصول خود می‌کنند و در رویداد امروز نیز شاهد مقایسه تمامی مشخصات Mate 10 با آیفون ایکس بودیم و این شرکت تمام سعی خود را برای برتر نشان دادن گوشی هوشمند خود انجام داد.

همان‌طور که شاهد بودید، هواوی نسخه مخصوصی از پرچمدار جدید خود را با طراحی پورشه معرفی کرد که تقریبا قیمتی دو برابر مدل اصلی دارد و مخصوص کسانی است که به گوشی‌های لوکس علاقه‌مند هستند. نسخه پایه Mate 10 که دارای 4 گیگ حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است، قرار است از همین ماه و با قیمت 699 یورو به بازار عرضه شود.

قیمت‌ و تاریخ عرضه

Mate 10 پرو نیز با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی 799 یورو قیمت‌گذاری شده است و از اواسط نوامبر در دسترس قرار خواهد گرفت. در نهایت مدل خاص پورشه که هم در طراحی و هم در مشخصات متفاوت است، از اواسط نوامبر و با قیمت 1395 یورو عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ با این قیمت و مشخصات علاقه‌ای به خرید یکی از این سه دستگاه دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کو قیمتا پس

Peiman

تو همون جدول دیگه . منتهی به دلار هست

Peiman

اصلاح میکنم یورو

ahmad

پیمان جان لحظه ای که من کامنت گذاشتم هنوز اون جدولو لود نکرده بودن واسه همین اینو نوشتم

Peiman

ای کاش قیمت ها به دلار بود. در کل عقلی کرد و اون قیمت های مسخره رو نزاشت . قیمت زیاد نوت هم همش تقصیر اپل بود

علی شیخ زاده

ما هرچی میزدیم تو سر و میگفتیم مدل پورشه از ایفون گرونتر خواهد بود و بقیه ارزون تر هستن کسی نپذیرفت حتی از یه گروه تلگرام هم اخراج شدیم واسه این حرف مدیر گروه میگفت ارزون ترین مدل میت از ایفون 10 گرون تره. ????

Mortazavi

حالا یه سلام علیک باهاش بکن ?

Sajad

اون دوستانی که میگفتن زنده باد هواووی که قیمتهاش پایینه و به به و چه چه میکردن حالا تحویل بگیرن! هم قیمت پرچمدار های اپل و سامسونگه.

Mortazavi

داداش سخت افزار قوی تر و قیمت کمتر، دیگه چی میخایی
البت من طرفدار هواوی نیستم ولی این گوشی واقعا بهترینه

Mortazavi

قیمت میت10 و پرو نسبت به نوت8 و آیفون ایکس بهتره که احتمال فروش بیشترش رو میده

Shiral

با این قیمت‌ها بعیده به جایی برسه.درسته روی کاغذ و در عمل قویتر از پرچمداران برندهای مشهور هست اما خوب در کل اقبال عمومی بهش کم خواهد بود.هواوی جزو شرکتهای چینی بود که دست و پا زد خودش را برند معرفی کنه تا به سوددهی بالاتر برسه و این برخلاف سیاست شرکتهای موازی دیگه چینی مثل شیایومی و وان پلاس هست و قطعا سود حاصله اون بسیار کمتر از برندهای معتبر هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی