حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه دوم بیکسبی در مراسم توسعه دهندگان سامسونگ معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

چهارشنبه‌ی همین هفته مراسم توسعه دهندگان سامسونگ در سان فرانسیسکو آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که این شرکت کره‌ای از نسخه دوم دستیار صوتی خود یعنی بیکسبی که ابتدای سال با دو گوشی گلکسی S8 و S8+ معرفی شد، رونمایی کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در نسخه‌ی جدید بیکسبی آن را طوری سازماندهی کند که توسعه دهندگان بتوانند از آن در برنامه‌های خود استفاده کنند، چرا که تاکنون کاربران استقبال چندان دلگرم کننده‌ای از این دستیار صوتی نکرده‌اند و این شرکت قصد دارد تا با این کار محبوبیت این برنامه را افزایش دهد.

مراسم معرفی

البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ همچون گوگل و اپل به معرفی یک بلندگوی هوشمند که با بیکسبی سازگار است بپردازد که ممکن است از دستیار صوتی الکسا آمازون هم پشتیبانی کند، دستیاری که به یکی از ستاره‌های تکنولوژی سال 2017 بدل شده است. با وجود اینکه در ماه جولای این شرکت وجود چنین دستگاهی را تکذیب کرده بود اما حالا شاهد تایید آن هستیم.

مدیر بخش تجارت موبایل سامسونگ، کوه دانگ-جین گفته است که اشکالات و باگ‌های بیکسبی در نسخه دوم برطرف خواهد شد و قابلیت‌هایی که جای‌شان در نسخه اول خالی بوده است و کاربران زیادی خواستار آن‌ بوده‌اند، شاهد حضورشان در نسخه‌ی جدید خواهیم بود. همچنین وی به توسعه دهندگان مژده داده است که از این پس قادر خواهند بود تا از این دستیار صوتی در برنامه‌های خود استفاده کنند.

بیکسبی

نظر شما درباره‌ی نسخه دوم بیکسبی چیست؟ این دستیار صوتی می‌تواند رقبای بزرگی مانند گوگل ناو، سیری و کورتنا را شکست دهد و به محبوبیت خود بی‌افزاید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بیکسبی فرامین مربوط به داخل گوشی و تنظیماتشو خوب انجام میده ولی در سایر بخشها مثل سیری ضعیف عمل میکنه بهترین دستیار مال گوگله

Sajad

تو بعضی زمینه ها کارش عالیه و تو بعضی هنوز خیلی با گوگل اسیستنت فاصله داره.

Peiman

تو بعضی از کارها از بقیه دستیار ها بهتر عمل میکنه تو بعضی از دستور ها نه. علاوه بر اون سرعتش رو هم باید زیاد کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی