حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین آنتی ویروس‌های سال 2017 – بخش اول

همانطور که می‌دانید، ویندوز 10 مجهز به بخش امنیتی Windows Defender می‌باشد که وظیفه‌اش را در برابر ویروس‌ها و انواع دیگر بدافزارها به خوبی انجام می‌دهد. بسیاری از کاربران می‌گویند که Windows Defende تمام نیازهایشان را برطرف می‌کند، در حالی که بسیاری دیگر از کاربران می‌خواهند از یک نرم افزار امنیتی سوم شخص استفاده کنند. اگر علاقه مند به افزایش سطح امنیت سیستم خود هستید، پس این پست را از دست ندهید، چراکه در اینجا بهترین آنتی ویرویس‌های سال 2017 را معرفی کرده‌ایم. پس با ترنجی همراه باشید.

 

Bitdefender Antivirus Plus 2017

 

Bitdefender Antivirus Plus یک محافظت سیستمی شگفت انگیز را در برابر انواع ویروس‌های مخرب و دیگر بدافزارهای مزاحم اعمال می‌کند.

محفاظت قدرتمند این آنتی ویرویس از سیستم موجب شده است تا هم اکنون بیش از 500 میلیون کاربر، از این آنتی ویرویس استفاده نمایند. یکی از ویژگی‌های این آنتی ویرویس، برخورداری از الگوریتم‌های جمع آوری داده جهت کشف تهدیدات ناشناخته و جدیدی است که باعث آلوده شدن اینترنت می‌شوند.

Tom’s Guide این آنتی ویرویس را به عنوان بهترین آنتی ویرویس معرفی کرده است و گفته است که کاملا ارزش پولی که برای آن می‌دهید را دارد:

عملکرد فوق العاده، ویژگی‌های مفید، پشتیبانی خوب و یک تجربه کاربری عالی، Bitdefender Antivirus Plus را به یک آنتی ویروس عالی تبدیل کرده است.

این برنامه همچنین شامل قابلیت‌های ضد باج افزار جهت محافظت از انواع فایل‌های خود در برابر رمزگذاری شدن توسط باج افزار‌ها، Web filtering برای امن تر کردن بانکداری آنلاین و anti-rootkit که بوت سیستم را جهت امنیت بیشتر چک می‌کند می‌باشد.

اگر به دنبال یک آنتی ویرویس قدرتمند برای محفاظت از سیستم خود در برابر انواع تهدیدات هستید و همچنین نمی‌خواهید که پول زیادی را برای آن خرج کنید، Bitdefender Antivirus Plus 2017 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این آنتی ویروس با قیمت پایه سالانه 40 دلار برای Windows 7 Service Pack 1 و نسخه های جدید تر به فروش می‌رسد.

اطلاعات بیشتر در وب سایت Bitdefender

 

Bitdefender Internet Security 2017

Bitdefender Internet Security 2017 مثل برادر بزرگتر خود یعنی Bitdefender Antivirus Plus می‌باشد. با استفاده از Bitdefender Internet Security 2017 علاوه بر امنیتی که با Bitdefender Antivirus Plus بدست می‌آورید، ویژگی‌های محافطتی بیشتری که شامل محافظت در مقابل تهدیدات علیه کامپیوتر شما و حریم خصوصی شما می‌باشد را نیز دریافت خواهید کرد.

از طریق این آنتی ویروس شما یک فایروال دو طرفه خواهید داشت که سیستمتان را در برابر نفوذ ویروس‌ها از طریق اینترنت دور نگه می‌دارد. همچنین یک مرورگر مستقل اینترنت برای برقراری امنیت بانکداری آنلاین، یک شردر فایل مجازی که تمام ردیاب‌های کامپیوتر شما را حذف می‌کند و حفاظت از وب کم که از شما در برابر جاسوسی محافظت می‌کند، در این آنتی ویروس تعبیه شده‌اند. Tom’s Guide در بررسی خود نوشته است:

علاوه بر اینکه که Internet Security ابزارهای ضد اسپم، رمزگذاری فایل و فایروال دوطرفه را ارائه می‌دهد، قابلیتی به نام Parental Advisor را نیز دارا می‌باشد که جهت کنترل والدین روی سیستم فرزندانشان است.

Bitdefender دارای حق امتیاز فناوری‌های استفاده شده در آنتی ویروس‌های خود است. این قابلیت‌ها عبارت اند از: قابلیت‌های ضد باج افزار، ضد فیشینگ و حالت rescue که امینت را برای بوت سیستم تضمین می‌کنند.

اگر به دنبال آنتی ویروسی قدرتمند و بروز و دارای ویژگی‌هایی مانند مرورگر اینترنت امن، محافظت وب کم و شردر فایل مجازی می‌باشید، Bitdefender Internet Security 2017 را بررسی کنید. قیمت این آنتی ویرویس از 50 دلار برای لایسنس یک ساله شروع می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این آنتی ویرویس از Windows 7 Service Pack 1 و جدیدتر پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات بیشتر در وب سایت Bitdefender

 

Kaspersky Total Security

همانطور که از اسمش مشخص است، Kaspersky کامل ترین نسخه‌ی آنتی ویروس خود را به نام Total Security عرضه کرده است. این مجموعه ابزار به عنوان یک محافظ جادویی برای شما و کامپیورتان طراحی شده است. Kaspersky Total Security شامل حالت امنیت کودک است تا با استفاده از آن بتوانید از دسترسی فرزندانتان به محتویات و پیام‌های نامناسب محفاظت کنید. علاوه بر این دارای یک نرم افزار مدیریت رمز عبور داخلی به منظور ذخیره سازی و محافظت از رمز‌ها و اطلاعات حساس شما شامل اطلاعات بانکی و…، می‌باشد. همچنین Kaspersky Total Security دارای یک پشتیبان‌گیر آنلاین برای حفظ امنیت فایل‌های شما نیز می‌باشد.

Kaspersky Total Security به عنوان بهترین مجموعه بالا رده‌ی امنیتی PC از نظر Tom’s Guide معرفی شده است و در بررسی آن ذکر شده:

Kaspersky Total Security به یک آنتی ویرویس بروز و ویژگی اسکن هوشمند و قدرتمند معروف است و در گاهی مواقع با تخفیف‌های بسیار خوبی نیز مواجعه می‌شود.

ویژگی‌های Kaspersky Total Security بیشتر از آن چیزی است که شما از یک آنتی ویروس انتظار دارید. این آنتی ویروس شامل یک فایروال برای محافظت در برابر اتصالات ناشناس، ضد بد افزاری جهت از بین بردن بد افزار قبل از آلوده شدن سیستم و حفاظت در مقابل فیشینگ برای کمک به حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما می‌باشد.

اگر آنچنان اهمیتی به هزینه‌ای که برای امنیت سیستم خود می‌پردازید، نمی‌دهید و از چند پلتفرم مختلف نیز استفاده می‌کنید، Kaspersky Total Security همان آنتی ویروسی است که دنبال آن هستید. قیمت لایسنس سالانه این بسته از 60 دلار شروع می‌شود که می‌توانید آن را روی 5 دستگاه مختلف فعال کنید. این آنتی ویروس کاملا با ویندوز XP و ویندوزهای جدیدتر و همچنین سیستم‌عامل‌های macOS، iOS و Android سازگار است.

اطلاعات بیشتر در وب سایت Kaspersky

 

Webroot SecureAnywhere AntiVirus

Webroot SecureAnywhere AntiVirus یک بسته امنیتی جالب است، دیتابیس این آنتی ویروس در فضای ابری ذخیره می‌شود و این بدین معنا است که فقط 2 مگابایت فضا از هارد دیسک را اشغال می‌کند و نیازی هم به روز رسانی دائمی ندارد. همچنین در حالت عادی تنها 4 مگابایت از رم سیستم را مصرف می‌کند و در نتیجه برای کسانی که از سیستم‌هایی ضعیف و با حافظه رم کم استفاده می‌کنند، بسیار مناسب است.

اما Webroot SecureAnywhere AntiVirus که یک آنتی ویرویس cloud-based و یا مبتنی بر فضای ابری است چگونه کار می کند:

فایل‌ها و برنامه‌های جدید جهت اسکن به فضای ابری ارسال می‌شوند و اگر آن فایل و یا برنامه مخرب باشد، در حالت قرنطینه نگهداری می‌شود و برخی از عملکردهای آن نیز غیر فعال می‌شود و هنگامی که Webroot تعیین کند که آن فایل و یا برنامه، مخرب نیست، آن را از حالت قرنطینه خارج می‌کند. اگر هم به اینترنت دسترسی نداشته باشید، برنامه‌ها و فایل‌های قدیمی، مانند گذشته روی کامپیوتر شما باقی می‌مانند و موارد جدید در وضعیت قرنطینه قرار می‌گیرند تا زمانی که مجددا به اینترنت متصل شوید.

PCMag این آنتی ویرویس را به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کرده است و در بررسی خود نوشته است:

در مسدود کردن بد افزار‌ها، ضد فیشینگ و مسدود کردن URL‌های مخرب، نمرات آن به ترتیب بی‌نقص، عالی و بسیار خوب است.

اگر از افرادی هستید که همیشه به اینترنت متصل هستند و فضای زیادی را نیز در هارد دیسک خود ندارید، Webroot SecureAnywhere AntiVirus می‌تواند گزینه مناسبی برای تعیین امنیت سیستم شما باشد. قیمت این بسته امنیتی از 30 دلار برای لایسنس 1 ساله شروع می‌شود و می‌توانید آن را روی 3 دستگاه متخلف نصب نمایید. همچنین با ویندزو 7 و ویندوز‌های جدیدتر و macOS به خوبی سازگار است.

اطلاعات بیشتر در وب سایت Webroot

 

نظرتان در مورد آنتی ویرویس‌های معرفی شده در این پست چیست؟ شما از کدام یک از آنتی ویرویس‌ها استفاده می‌کنید؟

منتظر بخش دوم این مقاله باشید.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
etemadian

من چند ساله از AVG استفاده میکنم و خیلی هم راضیم ، به راحتی با ف شکن آپدیت میشه

ahmad

من نود ۳۲ دارم خیلی خوبه سیستم رو هم سنگین نمیکنه

siavash-t

فقط حسب تجربه میگم. اگه می تونی هر چند مدت یه بار سیستمت رو با یه آنتی ویروس دیگه چک کن.

siavash-t

به نظر من بهترین آنتی ویروس ها کسپرسکی، بیت دیفندر و آویرا هستند که احتمالا آویرا تو قسمت دوم معرفی میشه. وب روت هم هم یه برنامه داشت (داره) به اسم Spy sweeper که البته تو شناسایی spyware و تروجان مهارت داره، نه ویروس. چندین مدت از کسپرسکی البته نه به صورت قانونی استفاده کردم و خیلی راضی بودم. تنها مشکلش استفاده نسبتا زیاد از منابع سیستم و کند کردن سیستم بود که البته نسخه به نسخه بهتر از قبل شد.

siavash-t

آقای روشندل خیلی خوبه که راجع به امنیت سیستم کار می کنید. لطفا راجع به نمایندگی های فروش آنتی ویروس در ایران هم کار کنید. انقدر نمایندگی فروش تو ایران چه مجازی و چه واقعی هست که اصلا آدم نمی دونه کدوم راسته کدوم دروغ. کدوم لایسنس واقعی می فروشه، کدوم تقلبی!

Sajad

بستگی به سطح امنیت مورد نیاز میشه آنتی ویروس مناسب رو انتخاب کرد. ورژن رایگان اویرا هم آنتی ویروس خوبیه. سیستم رو هم خیلی درگیر نمیکنه.

siavash-t

مشکل اویرا اینه که اگه فایل یا فایلهای سیستمی ویروسی بشن، دیگه اصلا ول نمی کنه و برای اینکه درست بشه مجبور میشی سیستم عاملت رو دوباره نصب کنی. اون تبلیغ های گاه و بیگاهش هم یه مقدار رو اعصابه. البته با شما هم عقیده ام. تو آنتی ویروس های رایگان از بهترین هاست.

Peiman

من یه نود ۳۲ دارم و به همه آنتی ویروس ها ترجیحش میدم . هرچند می‌دونم بهترین نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98