حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی هوشمند ریزر در تصویری مشاهده شد؛ طراحی شده برای گیمرها

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، حتما بخوانید، شایعات

پس از ماه‌ها شایعات در خصوص اولین گوشی ‌هوشمند ریزر، به تازگی این کمپانی رسما اخبار مربوط به توسعه گوشی هوشمندش را تایید کرد. این شایعات که پس از به تصاحب در آوردن شرکت Nextbit تشدید شده بود، سرانجام رنگ واقعیت به خود گرفته و انتظار می‌رود تا شاهد رونمایی از این دستگاه در ماه نوامبر باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصویر به بیرون درز کرده این محصول نگاهی اجمالی از قسمت پشتی آن را برای ما فراهم می‌آورد تا بیش از پیش با طراحی این گوشی هوشمند آشنا شده و ببینیم ریزر چه دستگاهی را برای گیمرها تدارک دیده است.

با توجه به سابقه ریزر در زمینه تولید محصولات گیمینگ و لوازم جانبی رایانه‌های شخصی، انتظار می‌رود که اولین گوشی هوشمند آن هم از این قاعده مستثنا نبوده و در نهایت شاهد دستگاهی بر اساس بازی‌ها و مخصوص گیمرها باشیم. در تصویر منتشر شده نیز می‌توان قسمتی از پنل پشتی آن را دید که از نظر طراحی مشابه گوشی هوشمند Nextbit Robin بوده و به دوربینی دوگانه تجهیز شده است.

این عکس مربوط به نسخه اولیه آن بوده و ممکن است در نسخه نهایی تفاوت‌ها و بهبودهایی را در آن ببینیم. با این حال صحت تصاویر به طور رسمی تایید نشده و باید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر تا 1 نوامبر و مراسم رونمایی رسمی که ریزر برای این دستگاه در نظر گرفته است، به انتظار بنشینیم.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟ آیا ریزر می‌تواند تا با این دستگاه موفقیت بزرگی را در این صنعت کسب کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا