حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از این به بعد می‌توانید پیش از خرید ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X)، آن را امتحان کنید!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

فارغ از بحث کامپیوترهای شخصی (PC) که قطعا گزینه‌های متنوع‌تری را از لحاظ قیمت و کارایی دراختیار کاربران قرار می‌دهند، کنسول‌های گیم از مواردی هستند که بسیاری آن را بر سیستم‌های گیمینگ ترجیح می‌دهند، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر تا کمتر از یک ماه دیگر منتظر بمانید، خواهید توانست با مراجعه به فروشگاه‌های خرده فروش شرکت مایکروسافت (Microsoft)، کنسول فعلی خود را در ازای پرداخت مبلغی با یک کنسول ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) تعویض کنید، اما اگر نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید، شرکت مایکروسافت (Microsoft) یک چاره مناسب را برای این دست از گیمرهایی که صبور نیستند، ترتیب داده است.

از همین الان شما قادر خواهید بود با مراجعه به مراکز خاصی که این شرکت برای کاربران و گیمرها ترتیب داده است، نسل جدید کنسول‌های گیمینگ مایکروسافت (Microsoft) را مورد امتحان قرار داده و تجربه‌ای هرچند کوتاه اما لذت بخش را با آن داشته باشید. این نکته بسیار جالب توجه است چرا که نشان می‌دهد شرکت مایکروسافت (Microsoft) حتی از نگرانی و ناراحتی کاربران مطلع است و چنین موردی را شاید بیشتر در تلفن‌های همراه ببینیم و نه در مورد کنسول‌های گیم.

در ابتدای ماه نوامبر این طرح به صورت آزمایشی کلید خواهد خورد و کاربران و گیمرها قادر خواهند بود تا با مراجعه به این مراکز از جدیدترین نسل کنسول‌های گیم این شرکت استفاده کنند. به عنوان شروع این طرح شرکت مایکروسافت (Microsoft) تصمیم گرفته است تا به این گیمرها اجازه دهد تا بازی جذاب و نام آشنای فورزا موتور اسپورت 7 (Forza Motorsport 7) را بر روی این کنسول تجربه نمایند.

 

بازی فورزا موتو اسپورت 7

 

همه چیز به این جا ختم نشده است و حتی این شرکت با برگزاری یک سری مسابقت خاص در این مراکز به نفرات برتر جوایزی را نیز اهدا خواهد نمود که بنابر اطلاعات مختلف این جوایز شامل یک دسته نا مشخص از بازی‌های کنسول ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) با نام “ظاهری ویژه” خواهد بود. طی هفته‌های آینده، شرکت مایکروسافت (Microsoft) مراکز بیشتری را برای تست آزمایشی کنسول ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) را معرفی خواهد نمود و کاربران خواهند توانست با مراجعه به این مراکز قبل از عرضه رسمی این کنسول در تمامی این مراکز بدون محدودیت خاصی از این کنسول استفاده نمایند.

شرکت مایکروسافت (Microsoft) متشاقانه از این رویداد مهم برای گیمرها خبر داده است و پست مخصوصی را نیز در این زمینه منتشر کرده است، قطعا گیمرهای زیادی هستند که حتی اگر هم برای این کنسول لحظه شماری نکنند باز هم در این مراکز حضور پیدا کرده و تجربه‌ای به یاد ماندنی برایشان رقم خواهد خورد.

فکر کنید که به یک گیم‌نت رفته‌اید، علاوه بر اینکه بخاطر استفاده از سیستم‌ها لازم نیست مبلغی را بپردازید، خواهید توانست تا در مسابقات ترتیب داده شده شرکت کنید و شانس برنده شدن خود را امتحان کنید. این مساله قطعا تاثیرات زیادی در تغییر نگاه کاربران سایر کنسول‌ها خواهد داشت و حتی ممکن است گیمرهای طرفدار کنسول PS4 را نیز به سمت این مراکز کشانده و چه تبلیغی برای جدیدترین محصول این شرکت از این بهتر خواهد بود؟

 

زمان عرضه و قیمت اولیه

Xbox One X

فعالیت بسیاری از فروشگاه‌ها و این مراکز بیش از مراکز و فروشگاه‌های دیگر در بحث آماده سازی برای عرضه این کنسول است. در این مراکز خاص شما خواهید توانست از این کنسول در ساعات خاصی استفاده کنید و پس از آن که کنسول را تحویل گرفتید بعد از گذر مدت زمان مشخص شده، باید کنسول را به مرکز مربوط به آن تحویل دهید. فراموش نکنید که این مدت زمان محدود است چرا که تعداد زیاد گیمرها و تعداد محدود کنسول‌ها جوابگوی نیاز این همه گیمر نیست و باید کنسول تحویل گرفته را سر موعد پس دهید.

نسل جدید این کنسول یک گام بزرگ نسبت به قبل پیشرفت را تجربه کرده است و اکنون این کنسول گیمینگ قادر است تا بازی‌های 4K را که نیاز به پردازش قدرتمندتری دارند را اجرا نماید و بازی‌های فعلی را نیز با ارتقائی کلی با کیفیت 4K برای کاربران به ارمغان آورد. قیمت این کنسول 499 دلار و 449 یورو خواهد بود.

شما خواهید توانست تا با مراجعه به مراکز فروش اصلی و خرده فروشی‌های مربوط به این شرکت این کنسول را در زمان تعیین شده خریداری کنید و یا اگر زمان ارزش زیادی برایتان دارد نیز خواهید توانست به صورت آنلاین و بر خط این کنسول را پیش خرید کنید. به نظر می‌رسد که ارتقا از کنسول‌های قبلی ایکس باکس (Xbox) به کنسول (Xbox One X) یک ارتقا مناسب باشد چرا که این صرفا یک ارتقا نیست و نکاتی فراتر از یک ارتقا ساده در این خرید را تجربه خواهید کرد.

به نظر می‌رسد اقدام مایکروسافت مبنی بر تاسیس این مراکز برای این صورت گرفته که تا زمان عرضه رسمی این کنسول، کاربران این شرکت و طرفداران فعلی کنسول ایکس باکس (Xbox) از فقدان جدیدترین نسل این کنسول دلسرد نشوند و به سمت محصولات سایر رقبا سوق پیدا نکنند.

این کار، اقدام جالبی است که مایکروسافت با انجام آن به دو هدف دست پیدا خواهد کرد. اول آنکه از کاهش فروش احتمالی و کاهش طرفداران فعلی کنسول خود جلوگیری خواهد کرد تا آن‌ها را از دست ندهد و در قدم بعدی یک تبلیغ بسیار عالی را انجام خواهد داد که به واسطه آن بسیاری از کاربران و طرفداران کنسول‌های دیگر مخصوصا طرفداران  PS4 به سمت این مراکز کشیده خواهند شد که حتی ممکن است نظر مثبت آنان را نیز جلب نماید و سبب شود که این کنسول را خرید نمایند.

رقابت شرکت‌های مختلف در بخش کنسول‌های گیم روز به روز جذاب و جذاب‌تر می‌شود به طوری که این رقابت باعث شده هر روز این شرکت‌ها دست به یک نوآوری جدید در محصولات یا تبلیغات خود بزنند و برای رضایت هرچه بیشتر کاربران و طرفدان و خریداران محصولات خود تلاش بیشتری را انجام دهند همانند تخفیف‎‌های مختلف، عرضه لوازم جانبی به همراه کنسول، عرضه بازی بر روی کنسول و مواردی دیگر همچون این که نتیجه این رقابت فقط و فقط به سود مشتری تمام خواهد شد و این مشتری است که با قیمت و خرجی کمتر از بهترین امکانات و سرویس‌های این شرکت‌ها بهره‌مند خواهد شد.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا تاسیس مراکزی که در آن کاربران به کسب تجربه در مورد کنسول‌ها می‌پردازند می‌تواند راه حل مناسبی برای مشکلات فعلی در عرضه این کنسول باشد؟ به طور کلی شما طرفدار کدام یک از شرکت‌های فعال در زمینه کنسول‌های گیمینگ هستید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان