حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از حالا می‌توانید از طریق فیس‌بوک غذا سفارش دهید

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

اگر هنگامی که مشغول خواندن اخبار در فیس‌بوک هستید و احساس گرسنگی کردید، دیگر مجبور نیستید از نرم افزار برای سفارش غذا بیرون بیایید. فیس‌بوک تأیید کرده که کاربران در ایالات متحده هم اکنون می‎توانند از طریق این شبکه اجتماعی، غذا سفارش دهند. کاربران می‌توانند درخواست ارسال غذا به محل را کنند یا شخصا بعد از سفارش غذا، آن را از رستوران دریافت کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فیس‌بوک توسعه و آزمایش این قابلیت را از سال گذشته با شرکای خود، شروع کرده بود و حالا تغییراتی را با توجه به بازخورد‌های کاربران ایجاد کرده است و علاوه بر این، شرکای بیشتری را نیز اضافه کرده است. این قابلیت در حال حاضر برای تمام کاربران پلتفرم‌های iOS ،Android و دسکتاپ فیس‌بوک، در ایالات متحده در دسترس است.

کاربران با مراجعه به بخش Order Food موجود در قسمت Explore می‌توانند، رستوران‌های نزدیک خود را مشاهده کنند. سپس از بین آن رستوان‌ها، یکی را انتخاب کنند. همچنین کاربران می‌توانند سرویس مورد نظر خود را برای تحویل در درب منزل و یا در همان رستوان، انتخاب نمایند.

کاربران خدمات سفارش غذای مختلف و متنوعی مانند ike EatStreet, Delivery.com, DoorDash, ChowNow و Olo را می‌توانند مشاهده کنند. همچنین رستوران‌هایی مانند Jack in the Box, Five Guys, Papa John’s, و Panera در این بخش وجود دارند.

فیس‌بوک هنوز اعلام نکرده است که آیا قصد توسعه این قابلیت را در خارج از ایالات متحده دارد یا نه. اما اگر عملکرد و میزان رضایت کاربران در ایالات متحده خوب باشد، احتمال توسعه این سرویس در سایر کشورها، افزایش خواهد یافت.

نظر شما در مورد این سرویس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

سلام دوستان
ببخشید بی ربط ولي خیلی مهمه
من لانچر اس8 رو روی اکسپریا x نصب کردم که اتفاقا لانچر حرفه‌ای بود، حالا چجوری آنیستالیش کنم؟
توی تنظیمات و برنامه ها که میرم فورس کلوز نمیشه و گزینه آنیستالیش خاموش هست.
لطفاً کمکم کنید?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98