حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج اپ : از دستیار کم‌بینایان تا دستیار گوگل

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از هفته‌ها دوباره با ترنج اپ ، و معرفی چهار نرم‌افزار کاربردی تلفن همراه . در ادامه با ترنجی همراه شوید .

Google Assistant | دستیار صوتی

اخیرا گوگل نرم افزار Google Assistant را معرفی کرده است که این برنامه ، دستیار صوتی تلفن همراه شما می‌باشد . امکان نصب دستیار صوتی گوگل برای تمامی دستگاه‌ها مقدور نیست و فقط گوشی‌هایی که اندروید 7.0 نوقا به بالا و یا گوشی‌های مدل پیکسل دارند توانایی نصب این نرم افزار را دارا می‌باشند . اما برای کسانی که میتوانند از این نرم‌افزار استفاده کنند ، ترنج اپ پیشنهاد می‌کند آن را دانلود نمایند.

قیمت : رایگان / بدون تبلیغات 

برنامه دستیار Google راه دیگری برای راه اندازی دستیار موجود در گوشی شما ارائه می دهد . روند کار دستیار موجود در تلفن همراه شما به این صورت بود که با نگه داشتن دکمه هوم (Home) برنامه گوگل راه‌اندازی میشد . اما با کمک این برنامه ، تنها با گفتن ” Ok Google ! ” آن را باز کنید. به خواطر داشته باشید که میتوانید از Google Assistant درخواست کنید تا برایتان آهنگ تولد را بخواند و همزمان به دوست خود زنگ بزنید !

Be My Eyes | دستیار کم‌بینایان

در اطراف دنیای ما ، افرادی هستند که از نعمت دیدن دنیا محرومند . این برنامه به این افراد کمک شایانی میکند . روش کار با Be My Eyes اینگونه است که فرد نابینا یا کم‌بینا از طریق این برنامه درخواست کمک می کند تا وسایل اطراف خود را بشناسد . به طور مثال : شخص به فروشگاه مواد غذایی میرود و از پاکت آبمیوه فیلم میگیرد و درخواست دارد تا قیمت آن را به او اعلام کنند .

قیمت : رایگان / بدون تبلیغات 

به کمک فیلم و یک اتصال اینترنت چشمان خود را به دیگران دهید یا از کاربرانی که بینا هستند کمک بگیرید. با درخواست کاربران کم‌بینا و عدم پاسخگویی و بستن برنامه توسط شخص ، اگر کسی داوطلب پاسخگویی شد ، این برنامه به تلفن همراه او زنگ میزند. Be My Eyes یک نرم افزار بشردوستانه نیز قلمداد میشود که با استفاده از این نرم افزار میتوانید به افراد روشندل کمک کنید.

 

 

 

 

 

DigiLux 

این برنامه ، برای کم یا زیاد کردن روشنایی صفحه تلفن همراه شما (با استفاده از حسگر اثرانگشت) کاربرد دارد . در حال حاضر این نرم افزار اندروید اوریو نسخه 8.0 را پشتیبانی می‌کند بنابراین عده کمی قادر به استفاده از آن خواهند بود . اما برای آن دسته از افرادی که قادر به نصب آن خواهند بود ، بسیار کاربردی می‌باشد .

قیمت : رایگان / دارای تبلیغات 

همیشه برای ما سخت است که برای مدیریت صدای تلفن همراه خود ، دکمه فیزیکی وجود دارد اما برای روشنایی این امکان وجود ندارد . خب ، دیگه نگران نباشید! این برنامه به شما اجازه می دهد تا سنسور اثر انگشت خود را به عنوان کنترل سخت افزاری روشنایی استفاده کنید.

 

 

 

lockIO | گذاشتن رمز برای خاموش کردن ! 

آیا می خواهید امنیت گوشی خود را به سطح دیگری افزایش دهید ؟ اکثر برنامه های امنیتی تنها به شما اجازه می دهند که برنامه ها و فایل ها را محافظت کنید، اما با “lockIO – Power and App Lock” می توانید اساسی ترین چیز را که در سرقت نشدن اطلاعات شما موثر است را تعریف کنید : خاموش/روشن کردن گوشی خود با استفاده از رمز عبور و یا ایجاد الگو

 

قیمت : رایگان / دارای تبلیغات 

این برنامه این دسترسی را به شما می‌دهد که برای خاموش کردن دستگاه تلفن همراه خود ، گذرواژه ، شماره‌ای و یا الگویی را تنظیم کنید تا فقط شما بتوانید آن را خاموش/روشن کنید . از این رو ، می‌توانید جلوی دستکاری دیگران را در تلفن خود بگیرید . همچنین پشتیبانی از مخفی کردن فایل های رسانه ای و مسدود کردن دسترسی به برنامه های خاص وجود دارد که کمک می کند تا از ویژگی های آن به نام یک برنامه امنیتی قلمداد شود.

 

 

خب ؛ این بخش از ترنج اپ نیز تمام شد . نظر شما راجب برنامه های معرفی شده چیست ؟ آیا برای شما مفید و کاربردی بوده است ؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سیدمحمود کریمی
Instagram :Seyyed_Mahmood_BBT