حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 2017 هواوی وای‌ 6 پرو (Y6 Pro) در اروپا معرفی شد

تنها چند هفته دیگر تا رونمایی رسمی هواوی از پرچمدار سری میت، میت 10 مانده است اما تا قبل از رونمایی از میت 10 هواوی قصد دارد تا بازار میان‌رده‌های خود را از قبل گرم‌تر کند و از نسخه 2017 گوشی Y6 Pro رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این دستگاه در سکوت خبری کامل در اروپا رونمایی شد. این گوشی دوست داشتنی با وجود داشتن بدنه‌ای فلزی تنها با قیمتی 179 یورو‌ای وارد بازار خواهد شد و سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای تشکیل دهنده‌ی رنگ‌های این دستگاه هستند.

برخلاف مدل 2015 که از پردازنده‌ای ساخت شرکت مدیاتک استفاده می‌کرد، نسخه 2017 میزبان پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 425 با سرعت 1.4 گیگاهرتز می‌باشد. به هرحال، مابقی مشخصات این گوشی تشکیل شده از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشند. چیزی که کمتر در گوشی‌هایی با این قیمت شاهد آن هستیم.

تنها موردی که می‌توان به عنوان پسرفت در این گوشی در نظر گرفت، باتری آن است. زمانی که به مقایسه ظرفیت باتری نسخه 2017 با نسخه 2015 می‌پردازید حتما متوجه کم شدن ظرفیت باتری از 4000 هزار به 3020 میلی‌آمپر خواهید شد.

به غیر از موارد گفته شده، نسخه 2017 Y6 از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی برخوردار است. همچنین از رابط کاربری EMUI 5.1 بر پایه اندروید 7.0 نیز برخوردار است.

اگر بخواهیم به یکی از مهم‌ترین تغییرات این گوشی با نسخه قبلی خود اشاره کنیم باید نگاهی به سنسور اثر انگشت داشته باشیم. به غیر از سنسور اثر انگشت این گوشی میزبان یک سنسور 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی می‌باشد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji