حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است اپل آیفون XI پلاس را با یک قلم استایلوس معرفی کند

نمی‌دانیم که اپل در مورد یک قلم استایلوس برای آیفون چه برنامه‌ای دارد اما منابعی گفته‌اند که این شرکت در حال مذاکره با چندین شرکت تولید کننده استایلوس برای تولید آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخص نیست که این قلم به عنوان بخشی از آیفون جدیدتر عرضه می‌شود و یا به عنوان یک وسیله اضافه فروخته می‌شود اما منابع داخلی می‌گویند که اپل در حال آماده شدن برای عرضه این آیفون جدید در اوایل ۲۰۱۹ است

از دو منبع مختلف شنیده شده است که ممکن است اپل در حال آماده‌سازی یک آیفون با نمایشگر 6.46 اینچی و احتمالا با طراحی آیفون ۱۰ باشد و نمایشگر بزرگتر جایی است که یک استایلوس می‌تواند بدرخشد. از آنجایی که آیفون قلمدار اپل در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود زمان زیادی باقی مانده تا اپل با طراحی جدیدتری برای گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه و آیفون XI پلاس و یا هرچه نام‌گذاری شود به همراه بسیاری از نرم‌افزاهای بهینه شده برای قلم از راه رسد.

روشهای بسیاری برای بهره گیری از یک نمایشگر بزرگتر و قلم آن مانند خانواده گلکسی نوت سامسونگ وجود دارد اما به نوعی شک داریم که اپل از این روش استفاده کند، بالاخره هر قلمی برای یک گوشی‌ هوشمند یک وسیله اضافه محسوب می‌شود که میتوان آن را به فروش رساند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قلم برای یه گوشی باداین اندازه زیاد کاربردی نیس بنظرم یه کپی تمام عیار از سامسونگه

Peiman

پس برای چه اندازه ایی کاربردیه؟؟؟

ahmad

برای تبلت ها مثلا قلم برای ایپد پرو بی اندازه کاربردیه

Mortazavi

اشتباه نکن احمد جان.
اساس سامسونگ کپی از اپل و سایر کمپانی ها بوده و بعداً به نبوغ رسیده.
الان اینکه هیچ کمپانی نباید فبلت قلم دار بزنه چون از سامسونگ کپی کرده بزرگ ترین اشتباهه(همینجوری که سامسونگ بعد از اپل فینگرپرینت گذاشت) و باعث میشه سامسونگ تو این قسمت تنها باشه و انتخاب کاربران حرفه ای خیلی محدود بشه.

Pouya

مرتضوی
داداش شما برو یه تحقیق بکن تو گوگل اولین گوشی ای که فینگر پرینت داشت موتورولا اتریکس بود !! ثانیا فبلت رو کی از کی کپی کرد نوت رو که یادته ؟ تا ساخت اپل گفت هیچ کس گوشی ای با این اندازه نمیخره !! ولی خودش گوشی ای ساخت با صفحه بزرگ (فبلت)

Sajad

اگه به سبک قلم هایی باشه که تا الان کنار دیوایس هاش معرفی کرده که فایده نداره. اگه مشابه نمونه سامسونگ باشه خوبه که اونم کپی میشه.

Mortazavi

عالی ،عالی و باز هم عالی
خبر خوشحال کننده ای هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید