حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتای بازی Gran Turismo Sport هم اکنون بیش از 1 میلیون بازیکن دارد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | پلی‌استیشن، سرگرمی و بازی

آخرین نسخه سری بازی محبوب و پرطرفدار Gran Turismo یعنی Gran Turismo Sport بزودی منتشر خواهد شد. اما قبل از عرضه نسخه کامل بازی، نسخه بتای عمومی بازی منتشر شده و حالا به نظر می‌رسد که نسخه بتای بازی، بازیکن‌های زیادی را به دست آورده. تا کنون بیش از 1 میلیون نفر نسخه بتای Gran Turismo Sport را دریافت و آن را در PlayStation 4 خود تست کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نسخه بتا تنها برای چند روز در دسترس است، زیرا بزودی نسخه کامل بازی منشتر خواهد شد. اگر هنوز نسخه بتای این بازی را دریافت نکرده‌اید، تا فردا وقت این کار را دارید.

سازنده این سری بازی یعنی Kazunori Yamauchi در توییتی در اکانت رسمی توییتر خود اعلام کرد که از اینکه بیش از 1 میلیون پلیر نسخه بتای Gran Turismo Sport را دریافت کرده‌اند، بسیار شگفت زده شده است. به نظر می‌رسد که این بازی، بازیکنان زیادی را علاقه مند به خود کرده است.

توییت سازنده بازی:

I was surprised to see over 1 million players off the bat in the Open Beta. #GTsport — 山内 一典 (@Kaz_Yamauchi) October 12, 2017

اگر قصد دارید تا قبل از انتشار نسخه کامل بازی، آن را تجربه کنید و بفهمید جریان بازی از چه قرار است، فقط تا فردا وقت دارید تا نسخه بتای آن را به صورت رایگان دریافت نمایید. نسخه کامل بازی هفته بعد منتشر خواهد شد. Gran Turismo Sport یک بازی انحصاری برای کنسول‌های PlayStation 4 می‌باشد که در تاریخ 17 اکتبر منشتر خواهد شد.

نظر شما در مورد سری بازی‌های Gran Turismo Sport چیست؟ آیا شما نیز یکی از طرفدارن این بازی جذاب و محبوب هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98