حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جذاب از وان‌پلاس 5‌تی (OnePlus 5T) به بیرون انتشار یافت

وان پلاس ظاهرا قصد رونمایی از دومین تلفن‌همراه پرچمدار خود را قبل از تمام شدن سال 2017 دارد، بنابر اطلاعات منابع چینی ممکن است این گوشی یک نسخه ارتقا یافته از وان پلاس 5 باشد و همانند وان پلاس 3، اسم این دستگاه نیز وان پلاس 5‌تی نام گذاری شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی طرح‌ مفهومی جدیدی از وان پلاس 5تی به بیرون درز کرده است که نشان از طراحی بدون حاشیه آن دارد؛ بنابراین تصاویر شرکت چینی وان پلاس نیز به استفاده از نسبت تصویر 18:9 روی خواهد آورد.  همچنین بنابر شایعات این نسخه از وان پلاس دارای صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080×2060 خواهد بود.

حال چرا باید وان پلاس با وجود حضور وان پلاس 5 و لقب کنونی پرچمدار کُش خود، اقدام به رونمایی وان پلاس 5‌تی کند؟ همانطور که گفتیم دیگر باید با نسبت تصویر 16:9 خداحافظی کنیم و رو به نسبت تصویر 18:9 کنیم. ظاهرا وان پلاس نیز می‌خواهد همین کار را با نسخه T از وان پلاس 5 انجام دهد و این گوشی را با صفحه نمایش بدون حاشیه اما با مشخصات یکسان با نسخه عادی ارائه دهد.

از آنجایی که درحال حاضر بهترین پردازنده موبایلی موجود اسنپدراگون 835 می‌باشد، نمی‌توان انتظار تغییرات زیادی در قسمت پردازنده داشت. همچنین رم دستگاه نیز یکی از بیشترین مقدار‌های رم در بین موبایل‌های امروزی می‌باشد اما درمورد حافظه داخلی به احتمال زیاد یک نسخه 256 گیگابایتی معرفی می‌شود با وجود اینکه شایعات درباره این موضوع صحبتی نکرده‌اند و گفته‌اند این گوشی در همان نسخه 64 و 128 گیگابایتی رونمایی خواهد شد که قیمت این دو به ترتیب 519 و 579 دلار خواهد بود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

این طراحی جلویی که من دارم میبینم بینقصه ظاهرا خمیدگی 2.5 d هم داره که یعنی عالی البته هنوز طرح مفهومیه ولی امیدوار شدم بهش.

Peiman

با توجه به طراحی خوب و قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه هاست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji