حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از گوشی‌ پایین‌رده گلکسی جی 2 (Galxy J2 2017) رونمایی کرد

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت تلفن‌‎همراه می‌باشد. متاسفانه این شرکت کره‌ای در زمینه ساخت تلفن‌های پایین‌رده، برخلاف گوشی‌های بالارده و برخی اوقات میان‌رده خود سلیقه به خرج نمی‌دهد و از مشخصاتی واقعا سطح پایین استفاده می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به مشخصات گلکسی جی 2 بپردازیم.

گلکسی جی 2 را همه به عنوان یکی از ضعیف‌ترین گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ می‌شناسند و کمتر کسی است که به سمت خرید این تلفن‌همراه با توجه به حضور گوشی‌های با کیفیت چینی برود. با این حال سامسونگ تصمیم به رونمایی از نسخه 2017 این گوشی گرفته است.

مشخصات نسخه 2017 گلکسی جی 2 به این صورت می‌باشد که سامسوگ برای صفحه نمایش این دستگاه از یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی استفاده کرده است.

یک پردازنده نامعلوم با سرعت 1.3 گیگاهرتز در کنار 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سخت افزاری این دستگاه می‌باشند، البته جزئیات این گوشی تنها به نمایشگر، رم، پردازنده و حافظه داخلی محدود نخواهد شد. سامسونگ برای دوربین اصلی این تلفن از یک سنسور 5 مگاپیکسلی و برای دوربین دوم از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی دستگاه را به عهده دارد که با توجه به سایز صفحه نمایش و رزولوشن آن، مقدار مناسبی می‌باشد. این دستگاه از دو سیم کارت با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای قابلیت ” Ultra Data Saving Mode” می‌باشد.

قیمت تخمین زده شده برای دستگاه 113 دلار می‌باشد. همچنین دستگاه مورد نظر ما در دو رنگ سیاه و طلایی به فروش خواهد رسید. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اصلأ ارزش خرید نداره و به درد نمیخوره . تو این رنج یا باید گوشی چینی خرید یا گوشی دست دوم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji