حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با WaterPlay آشنا شوید: تبلت ضد آب جدید برند آنر (Honor)

به نظر می‌رسد Honor 7X تنها دستگاهی نبود که روز قبل توسط شرکت هواوی معرفی شد، یک تبلت جدید با سیستم عامل اندروید نیز توسط این شرکت معرفی شد که WaterPlay نام دارد و مانند Honor 7X از سخت افزاری متوسط بهره برده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این اولین تبلت آنر شرکت هواوی نیست ولی از محدود تبلت‌های این شرکت است که در مقابل آب و گرد و خاک مقاوم است و از گواهی IP67 بهره می‌برد، اما این تنها دلیل خرید این تبلت نیست. آنر اعلام کرد که WaterPlay ار دو بلندگو استریو با فناوری صدای سه بعدی بهره می‌برد که توسط شرکت هارمن کاردن ساخته شده است.

علاوه بر بلندگوهای قدرتمند سنسور اثرانگشت هم در جلوی این تبلت قرار گرفته است که نقطه قوت این تبلت به حساب می‌آید. این تبلت از پردازنده کایرین 659 شرکت هواوی بهره می‌برد که در آنر 7 ایکس هم استفاده شده و از هشت هسته با فرکانس 2.36 گیگاهرتز به علاوه چهار هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین در کنار این پردازنده دو مدل 4 گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم / 32 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

واتر پلی از یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح 1920 در 1200 یا همان QXGA بهره می‌برد و دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. طراحی این تبلت بسیار زیبا است و ضخامت آن به 7.8 میلی متر رسیده، بدنه کاملا از فلز ساخته شده ولی حاشیه زیادی در اطراف نمایشگر وجود دارد.

Honor WaterPlay دارای یک باتری 6600 میلی آمپر در ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع است و طبق گفته این برند در 2.5 ساعت شارژ می‌شود و 13 ساعت ویدیو پخش می‌کند یا 9 ساعت در وب گردی کار می‌کند.

تبلت زد آب WaterPlay در 24 اکتبر در چین با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و نسخه ارزان قیمت آن که از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند با رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد و نسخه گران‌تر 4جی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 410 دلار فروخته خواهد شد.

نظر شما درمورد تبلت جدید برند آنر که زیرمجموعه شرکت هواوی است چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حاشیه هاش یکم زیاده که تو متن هم اشاره شد بدنه فلزی هم نقطه قوت حساب میشه. دقت کرده باشین هواوی تو همین 20 روز کلی دستگاه معرفی کرد دو سه روز دیگه هم سه تا دیگه معرفی میکنه!

Mortazavi

برای تبلت های 10 اینچی حاشیه نقطه ضعف نیست و از واجباته وگرنه اصلاً و به هیچ وجه نمیشه تو دست باهاش کارکرد و اتفاقاً حاشیه هاش برای این اندازه کاملاً مناسبه

Peiman

منظور من این نبود که تبلت ها هم کم حاشیه بشن مثل گوشی ها اتفاقا تبلت ها باید یکم حاشیه داشته باشند . اما این یکم از استاندار اونور تره و یکم تو ذوق میزنه . در واقع به این همه حاشیه نیاز نیست.

Mortazavi

واقعاً تبلت خوبیه
پردازنده مناسب و ضد آب و از همه بهتر اسپیکر استریو اونم یه برند قوی که نقطه قوت هر تبلتی هست از طرفی بدنه فلزی، باتری خوب و فینگرپرینت باعث شده جزو بهترین انتخاب ها برای کلاس خودش باشه البته به شرطی که صفحه نمایش قابل قبولی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور