حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در حال کار بر روی مشکل Reachability در iOS 11 است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

اپل تلاش می‌کند تا مشکل دسترسی آسان به اعلان‌ها یا همان قابلیت Reachability را در جدیدترین نسخه سیستم عامل خود یعنی iOS 11 رفع کند، این ویژگی که موجب می‌شد کاربر بتواند با یک دست با گوشی هوشمند خود کار کند، در نسخه جدید وجود ندارد و کاربران زیادی به آن معترض شده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

کریگ فدریگی، مهندس ارشد اپل به تازگی اطلاعاتی را در این خصوص به سایت‌های خبری داده است که حاکی از تلاش این شرکت در جهت رفع این مشکل می‌باشد و در بروزرسانی جدیدی که قرار است برای iOS 11 منتشر شود، کاربران به آن دسترسی خواهند داشت.

اپل آیفون 6

از زمان انتشار نسخه بتا iOS 11 شاهد حذف قابلیت Reachability در آن بودیم، ویژگی که کاربر می‌توانست با دو بار لمس دکمه هوم مرکز اعلان‌ها را به میان صفحه بی‌آورد تا به آن‌ها راحت‌تر دسترسی داشته باشد. این ویژگی بسیار مفید بود چرا که دیگر لازم نبود کاربر دست خود را به بالای صفحه ببرد اما در طراحی جدید شاهد کمرنگ شدن و حذف آن بودیم که یک شکست در طراحی تلقی می‌شود. سعی می‌کنیم تا به زودی در اپل این ایراد را برطرف کنیم.

Reachability

این ویژگی که با آیفون 6 و 6 پلاس معرفی شد، جهت آسانی کار با یک دست در نظر گرفته شده بود ولی حالا شاهد حذف آن و همین‌طور یکپارچه شدن صفحه قفل با مرکز اعلان هستیم. برای همین کار کردن با یک دست سخت‌تر شده و کمی برای کاربران اذیت کننده به نظر می‌رسد. هنوز به طور قطع از زمان رفع این مشکل اطلاع نداریم و امیدواریم که هر چه زودتر این بروزرسانی منتشر شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی