حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسمارت فون های نوکیا 2، 7 و 9 به احتمال زیاد در اوایل سال 2018 معرفی خواهند شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، موبایل، نوکیا

به‌تازگی اطلاعاتی مبنی بر عرضه‌ی زود هنگام سه اسمارت‌فون جدید از شرکت نوکیا با نام‌های نوکیا 2، نوکیا 7 و نوکیا 9 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این اطلاعات بپردازیم.

شایعات زیادی درباره‌ی اسمارت‌فون‌های پیش رو شرکت نوکیا وجود دارد که ممکن است به حقیقت بپیوندند و یا نپیوندند. یکی از این شایعات که در روزهای اخیر قوت گرفته، احتمال عرضه نشدن اسمارت‌فون‌های نوکیا 2، نوکیا 7 و نوکیا 9 تا پایان سال جاری میلادی است. پیش‌بینی می‌شود که مورد دوم این لیست یعنی نوکیا 7 اسمارت‌فونی میان‌رده باشد که سیر تکاملی اسمارت‌فون‌های این شرکت در بازار را تکمیل خواهد کرد که البته با توجه به سیاست‌های جدید این شرکت این مورد عقلانی به نظر می‌رسد. همچنین قابل به ذکر است که هیچ یک از موارد ذکر شده قطعی نیستند و برای اطمینان از آن‌ها باید تا هنگام معرفی این سه اسمارت‌فون منتظر بمانیم. تنها به نظر می‌رسد که ما برای مشاهده این اسمارت‌فون‌ها مجبور به صبر کردن برای شروع سال جدید میلادی یعنی 2018 خواهیم بود.

نوکیا 8 تا اواخر ماه اکتبر بروزرسانی اندروید اوریو (Oreo) را دریافت خواهد کند

نظر شما در این رابطه جیست؟ آیا این سه اسمارت‌فون وضعیت نوکیا را در بازار بهبود خواهند بخشید و آیا به نظر شما دارای ویژگی‌های مناسبی خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

احتمالاً نوکیا7 با پردازنده سری6 اسنپ و دوربین بسیار با کیفیت مستقیماً به جنگ میانرده های ممتاز بازار میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.