حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عنوان The Last Of Us 2 در سال 2019 عرضه می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پلی‌استیشن، سرگرمی و بازی، سونی، شایعات

بازی ویدویی The Last Of Us با گیمپلی و  خط داستانی فوق العاده خود  به سرعت به عنوانی دوست داشتنی تبدیل شد و به همین دلیل انتظارات برای نسخه دوم آن که در انتهای سال 2016 معرفی شد بسیار بالا می‌باشد. با تمام این موارد، تا به امروز تاریخ انتشاری برای این عنوان مشخص نشده بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی در مصاحبه‌ای آهنگ ساز این عنوان آفای Gustavo Santaolalla  به تاریخ انتشار احتمالی این بازی در 2019 اشاره کرد. متن زیر گفته دقیق وی است:

کار آن در 2019 تمام می‌شود ( می‌خندد). نه، من نمی‌دانم که به صورت دقیق در چه زمانی منتشر می‌شود اما پروژه‌هایی مانند این معمولا 2 سال زمان نیاز دارند. من در حدود یک سال است که در حال کار بر روی این عنوان هستم و پس از آخرین کنسرتم در 28 اکتبر به لس آنجلس می‌روم تا به کارم ادامه دهم.

در نظر داشته باشید که این  یک بیانیه رسمی نیست و بیشتر تخمینی برای زمان انتهای کار این آهنگ ساز است. ممکن است که این عنوان در سال 2019 عرضه شود اما باید منتظر تاییدیه رسمی از استدیوی سازنده آن باشیم. در حال حاضر ویدیوی مربوط به زمان رونمایی از این عنوان اطلاعاتی درباره صحنه و جزییات دیگری را فاش کرده است.

عنوان The Last of Us 2 در نمایشگاه E3  سال جاری نمایشی نداشت اما امیدواریم که در سال 2018 جزییات بیشتری در رابطه با این عنوان مانند زمان دقیق انتشار آن بدست بیاوریم.

نظرات خود را ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید