حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر نسبت داده شده به موبایل OnePlus 5T منتشر شد

در چندروز اخیر بود که خبر اتمام موجودی وانپلاس 5 منتشر‌شد و این خبر آغاز گمانه زنی های درباره نسل بعدی و جانشین بعدی این موبایل بود که باتوجه به سال گذشته و عرضه وانپلاس 3T بعد از وانپلاس 3، احتمال این می‌رود که باید منتظر موبایل وانپلاس 5T باشیم. در حال حاضر به لطف سایت Gizmochina ظاهر و رندری منتسب به این موبایل منتشر و افشا شده‌ است.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه رندر افشا شده، این موبایل احتمالا دارای خمیدگی در دو طرف صفحه نمایش می‌باشد دقیقا همانند کاری که شرکت سامسونگ در حال حاضر در موبایل های خود انجام می‌دهد. هم چنین گفته می‌شود این دستگاه دارای نسبت صفحه 18:9 است که صفحه‌ای طویل تر و عریض تر را به ارمغان می‌آورد. در مورد مشخصات نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم اما احتمالا این موبایل از آخرین پردازنده ساخت شرکت کوالکام قدرت خود را تامین خواهد‌کرد و حتی شاید دارای دوربین دوگانه باشد.

ما باید توجه داشته باشیم که در گزارش های قبلی شایعه شد بود که وانپلاس قصد دارد بدون معرفی وانپلاس 5T مستقیما به سراغ وانپلاس 6 برود تا بتواند آن را در اوایل سال 2018 عرضه کند. با این حال با توجه به گزارش سایت Gizmochina به نظر می رسد که وانپلاس احتمالا همانند سال گذشته نسخه ارتقا یافته ای از پرچمدار خود را عرضه خواهد کرد که نام آن وانپلاس 5T خواهد‌بود و این سایت اعتقاد دارد که اطلاعات گفته شده تا 80 درصد صحیح و دقیق می‌باشند اما از آنجا که شرکت وانپلاس به صورت رسمی خبری منتشر نکرده است نمی‌توانیم با قطعیت شایعات موجود را تایید کنیم. ممکن است تلفن مورد نظر وانپلاس 6 باشد اما باید تا زمان انتشار خبر رسمی و تایید خبر ها منتظر بمانیم.

نظر شما چیست؟ پرچمدار بعدی وانپلاس چه نام خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قبلا که گفتا 5t وجود نداره و ۶ هست الان کدومو باور کنیم

Peiman

جلوش شبیه اس ۸ .
رنگ سفیدش زشتش کرده

Mortazavi

6 اینچ خیلی بزرگه به نظرم صفحات 5.7 با حاشیه کم خیلی اندازه مناسبی دارند

Sajad

این که همه برندها طراحی جلوی گوشی مشابهی داشته باشن جالب نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم