حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه آیفون ایکس (iPhone X) ممکن است با مشکلاتی همراه شود

آیفون ایکس از انجا که در میان گوشی‌های هوشمند اپل که تا کنون ساخته شده است، متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین آنها بوده است، طرفداران و خریداران زیادی نیز به همراه خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد عرضه این گوشی هوشمند طبق روال عادی انجام نگیرد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر برنامه ریزی شرکت اپل، آیفون جدید این شرکت یعنی آیفون ایکس درماه نوامبر راهی بازارهای جهانی خواهد شد و این شرکت در اواخر ماه جاری در تاریخ 27 اکتبر شروع به دریافت پیش‌سفارشات کاربران از این گوشی خواهد کرد.

همانطوری که انتظار می‌رود تقاضا برای آیفون ایکس از جانب خریداران بسیار بالا خواهد بود و این مساله ممکن است کمبود عرضه به هنگام شروع رسمی پیش‌فروش را داشته باشد که البته این مساله دور از انتظار نبوده و نیست و به نظر می‌رسد شرکت اپل باید خود را آماده رو در رو شدن با وضعیت‌های خاصی کند.

بر اساس گزارش‌های دریافت شده، انتظار می‌رود که آیفون ایکس اپل موجب تشویق کاربران فعلی به خرید دستگاه جدید شود که همانوطر که گفته شده این مساله اصلا دور از انتظار نبوده و نیست.

به نظر می‌رسد که این چرخه فوق‌العاده‌ای است که در نهایت سبب خواهد شد تا میزان تقاضا و خرید آیفون‌های جدید اپل را افزایش دهد و کاربران دستگاه‌های قدیمی را به سمت دستگاه‌های جدید سوق دهد.

بر اساس تحلیل و بررسی‌های صورت گرفته توسط مینگ چی کو (Ming Chi Kuo)، تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities، این چرخه عرضه و تقاضا تا پایان سال 2018 بنابر دلایل خاصی صورت نخواهد گرفت و این چرخه عرضه و تقاضا هم‌اکنون در مورد آیفون‌های قبلی موجود خواهد بود، در زیر به این دلایل و چرایی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

  1. دلیل اول این است که مسائل و مشکلاتی که درباره تولید دوربین‌هایی با ویژگی عمق حقیقی (TrueDepth) وجود دارد،به میزان قابل توجهی سبب خواهد شد تا پیگیری و حل این مسائل و مشکلات به سال 2018 موکول کردد.
  2. مدل‌ها و نسخه‌های جدید این تلفن هوشمند که در سال 2018 عرضه خواهند شد از لحاظ میزان فروش، نسبت به سال 2017، دوره فروش درخشانی را تجربه خواهند کرد
  3. ترکیبات مورد استفاده در محصول، مشخصات و ویژگی‌های مختلف و طرح و مدل‌های آیفون جدید در سال 2018 نسبت به زمان کنونی بسیار رقابتی‌تر و با کیفیت‌تر خواهند بود.

طبق تحلیل و بررسی‌های انجام شده، برآورد نهایی نشان می‌دهد که شرکت اپل میزان تولید این تلفن‌های هوشمند جدید را در سال 2017 حدود 210 الی 220 میلیون واحد در نظر گرفته است در حالیکه این میزان در سال 2018 معادل 245 الی 255 میلیون واحد تخمین زده شده است.

اپل احتمالا تقاضای قوی برای آیفون جدید خود را تا سال 2018 عرضه خواهد کرد و می تواند زمان زیادی را برای برآورده شدن تقاضای گوشی ها به شرکت برساند.

شرکت اپل، بنابر میزان تقاضای بسیار زیادی که برای این مدل جدید از تلفن‌های هوشمندش در این برهه زمانی وجود خواهد داشت، تمام تلاش و سعی خود را برای عرضه مناسب و قابل قبول آیفون ایکس در سال 2018 را به کار خواهد گرفت.

 

 

نظر شما کاربران در این باره چیست؟ آیا آیفون‌های جدید اپل، مخصوصا آیفون ایکس را خریدارای خواهید کرد؟ با توجه به مسائل و مشکلات مطرح شده آیا الان اقدام به خرید خواهید کرد یا منتظر عرضه نهایی آیفون ایکس خواهید ماند؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مثل اینکه نسخه مشکی این گوشی بدست یکی از طرفدار ها رسیده بود. تو اینستا دیدم نظرم عوض شد خیلی عالیه رنگ مشکی این گوشی

ahmad

مشکلاتی داره ولی از نظر من خوشگلترین گدشیه کنار اس۸ سامسونگ

Sajad

با اینکه بدون حاشیه محسوب میشه ولی میتونست ظریف تر و شکیل تر طراحی بشه. هرچند واسه اپل جهش خوبیه.

Mortazavi

این گوشی قطعاً و بدون شک زیباترین اسمارتفون 2017 هست و درواقع اپل با آیفونx طراحی بدون حاشیه رو به کل دنیا مخصوصاً کره ای ها نشون داد

Amir026

شما اسنشال فون اندی رابینو ببین،اگه تونستی 3تا تفاوت بین پنل جلو اون و آیفون X بگی
بعد بیا بگو زیباترین طراحی 2017 و نیم دهه طراحیش طول کشیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان