حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر شد

در نهایت و پس از مدتی انتظار سرانجام امروز تریلر جدید فیلم مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League) منتشر شد که اطلاعات ارزشمندی را با ما به اشتراک می‌گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این تریلر بپردازیم.

مدتی پیش اولین تریلر فیلم لیگ عدالت منتشر شد که عظمت و گستردگی دنیای موجود در این فیلم و البته جلوه‌های‌ گرافیکی‌ ویژه‌ عالی آن را به نمایش می‌گذاشت. فیلمی که ابرقهرمانان بزرگ دنیای دی‌سی یعنی بتمن، فلش، واندر وومن، سایبورگ و آکوامن در آن حضور دارند و با هم به همکاری می‌پردازند تا موجب نجات دنیا شوند. حال امروز و پس از گذشت مدتی نه‌چندان طولانی دومین تریلر این فیلم نیز منتشر شده است که نکات مهمی را به ما گوشزد می‌کند و البته انتظار برای انتشار این فیلم را برای ما سخت‌تر می‌کند. بیشتر از این در مورد تریلر صحبت نمی‌کنیم و شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم. در بخش ذیل قادر به تماشای این تریلر خواهید بود:

[aparat id=”JBwMF”]

همان‌طور که مشاهده کردید این تریلر نگاهی اجمالی به اتفاقات پیش‌ رو در فیلم دارد و همچنین خبر بازگشت شخصیت محبوب سوپرمن را به صورت رسمی اعلام می‌کند و ما را از انتظارهای خود از این فیلم نیز آگاه می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد اتفاقات این فیلم بعد از ماجراهای فیلم ناموفق “بتمن علیه سوپرمن؛ طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice)” اتفاق می‌افتد و دنیا را در حالتی نشان می‌دهد که در نبود سوپرمن درمانده شده است و مردم آرزوی بازگشت او را دارند. البته این تریلر نیم‌نگاهی به سکانس‌های طنز این فیلم نیز دارد که امیدواریم باعث کاهش فضای تاریک این فیلم نسبت به فیلم‌های پیشین این کمپانی شود.

نظر شما در رابطه با این تریلر چیست؟ آیا به آینده این فیلم امیدوار هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.