حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمازون یک دانگل جدید برای آیفون ساخت، شکست Belkin از نظر قیمت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، موبایل

اپل در سال گذشته، با یک حرکت شجاعانه جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از آیفون 7 حذف کرد و حالا ما را در جهانی قرار داد که در آن دانگل‌ها به عنوان یک ابزار مهم هستند. با حذف جک 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های هوشمند Pixel 2 گوگل، دورانی که ما می‌توانستیم دستگاه‌های خود را شارژ کنیم و همزمان از هدفون‌های سیمی استفاده کنیم، به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شوند. خوشبختانه حداقل آمازون برای اصلاح این وضعیت، برای کاربران آیفون دانگلی عرضه کرده که کمی از آداپتور Belkin ارزانتر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آمازون با نام تجاری Basics، یک آداپتور تبدیل پورت لایتینگ به جک 3.5 میلی‌متری هدفون تولید کرده است که دارندگان آیفون 7، آیفون 8 و همچنین آیفون X به وسیله آن می‌توانند از هدفون‌های سیمی همزمان با شارژ شدن گوشی استفاده نمایند. لازم به ذکر است که قیمت این محصول 30 دلار بوده و هم اکنون نیز در دسترس می‌باشد.

هرچند که این بسیار نا امیدکننده است که محصولاتی مانند این دانگل امروزه به محصولاتی رایج تبدیل شده اند، دانگل جدید آمازون از آداپتور Belkin، که رسما توسط اپل به فروش می‌رسد، دو برتری دارد. اول اینکه این دانگل 5 دلار ارزان تر است و دوم اینکه، با اندازه کوچکتر و جمع و جورتر خود نسبت به مستطیل بزرگ Belkin، می‌توانید آن را راحت‌تر با خود حمل کنید.

شاید در گذشته خرید این قطعه پلاستیکی ضروری نبوده باشد اما حالا با حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اگر بخواهید همزمان گوشی خود را شارژ کنید و با آن به موسیقی گوش دهید، شاید خرید یک دانگل برای شما یک ضرورت شده باشد.

نظر شما در مورد حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری هدفون و استفاده از دانگل‎ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فکر کن باید حدود ۱۲۰ هزار تومن بدی یه تیکه سیم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98