حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیگیت از هارد دیسک 12 ترابایتی جدیدی جهت ذخیره ‌فایل‌هایی حجیم مانند ویدیوهای 4K رونمایی کرد

کمپانی سیگیت که در این زمینه یدی طولانی دارد، به تازگی از درایو هارد سخت جدید خود با حافظه‌ای 12 ترابایتی پرده برداشت تا کسانی را که نیازمند HDD جهت ذخیره‌سازی محتوای حجیم هستند را به خود جلب کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این دستگاه که در سری BarraCuda Pro این شرکت قرار می‌گیرد برای کاربرانی حرفه‌ای طراحی شده است تا بتوانند عکس‌هایی با فرمت RAW و یا ویدیوهایی با رزولوشن 4K را به آسانی در آن ذخیره نمایند. همچنین سیگیت علاوه بر به کار بردن آخرین فناوری‌هایش در این هارد دیسک، پشتیبانی از ویژگی‌های محبوب AR و VR را نیز برای کاربر به ارمغان می‌آورد تا نظر مخاطبان این تکنولوژی‌ها را هم به خود جلب کند و به برترین گزینه در بازار بدل شود.

این هارد 12 ترابایتی سرعت چرخشی معادل با 7200 دور در دقیقه داشته و حافظه کش 256 مگابایتی را داراست. لازم به ذکر است که سیگیت به طور همزمان هارد دیسک دیگری از سری IronWolf را نیز با حافظه ذخیره‌سازی مشابه معرفی کرد تا به عنوان بخشی از خانواده Guardian، کاربران چندگانه را هم راضی نگه دارد.

با این که این حجم برای کاربران معمولی بسیار زیاد است، اما قطعا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کاربران حرفه‌ای جهت ذخیره‌سازی تصاویر با کیفیت دوربین DSLR خود و ویدیوهای 4K تلقی شود. انتظار می‌رود تا این محصول با برچسب قیمتی 530 دلار و گارانتی 5 ساله به بازار عرضه شود.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا