حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو منتشر شده از آیفون ایکس (iPhone X) حاکی از لایو والپیپرهای جدید گوشی می‌باشد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

یکی از طرفداران خوش شانس اپل توانسته گوشی آیفون ایکس را یک ماه قبل از عرضه‌ی رسمی این گوشی در اختیار گرفته و تجربه‌ی خود را از استفاده‌ی این گوشی در Reddit، در قالب یک ویدئوی 9 ثانیه‌ای منتشر کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در ابتدای این ویدیوی 9 ثانیه‌ای، تصاویر پس زمینه‌ی زنده‌ (Live Wallpapers) این گوشی نشان داده شده است که در یک پس زمینه‌ی مشکی، حباب‌هایی قرمز رنگ در حال حرکت هستند. صفحه نمایش OLED در این گوشی هوشمند برای ایجاد کیفیت‌های عمیق‌تر و غنی‌تر نسبت به صفحه نمایش LCD، در تصاویر نقش دارد.

این ویدیو به طور مختصر بخشی از فرو رفتی (اسپیکر گوشی) بالای صفحه نمایش بدون حاشیه‌ی آیفون ایکس را نشان می‌دهد (هر چند که پس زمینه‌ی لایو والپیپر این گوشی مشکی بوده و برای دیدن آن باید کمی دقت خود را بالا ببرید). دوربین دوگانه‌ی این گوشی نیز به صورت عمودی در پنل پشتی آن قرار داده گرفته است.

با وجود گزارش‌هایی در مورد تولید کمتر از 10 درصد از این گوشی به دلیل مشکلاتی که در بخش تولید حسگر TrueDepth 3D دوربین آن وجود دارد، تاکنون این کمپانی تاریخ عرضه‌ی رسمی این گوشی را تغییر نداده است و در 3 نوامبر سال جاری عرضه‌ی مستقیم آن صورت خواهد گرفت. نسخه‌ی 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 999 دلار عرضه خواهد شد، در حالیکه نسخه‌ی 256 گیگابایتی آن دارای برچسب قیمت 1149 دلاری خواهد بود.
ویدیوی 9 ثانیه‌ای منتشر شده از این گوشی را بیاید باهم تماشا کنیم:

[aparat id=”nUJdB”]

دیدگاه شما در مورد این ویدئو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h