حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه دوام باتری آیفون 8، آیفون 8 پلاس، گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8

در دنیایی زندگی می‌کنیم که تلفن‌همراه یکی از نیاز‌های اصلی هر فرد می‌باشد. این وسیله هوشمند به قدری ما را معتاد خود کرده است که گاهی اوقات احساس می‌کنیم تلفن‌همراه دارد ما را کنترل می‌کند. حال فرض کنید هزینه‌ی بالایی برای تلفن‌همراه خود پرداخت کرده‌اید. همچنین یکی از برند‌های معروف و محبوب اپل یا سامسونگ را خریداری کرده‌اید. برای همه افراد، مدت زمان ماندگاری باتری تلفن‌همراه به شدت مهم است. مخصوصا در زمان‌های اضطراری! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هزینه 3 الی 4 میلیون برای یک گوشی! قطعا فردی که همچین هزینه‌ای را برای تلفن‌همراه خود پرداخت می‌کند انتظار حضور بهترین موارد را در آن تلفن‌همراه می‌خواهد. یکی از این موارد، عمر طولانی باتری می‌باشد. گلکسی اس 8 و نوت 8، یکی از بهترین صفحه نمایش‌های حال حاضر بازار تلفن‌های همراه را در دست دارند. این صفحه نمایش تراکم پیکسلی بالایی نسبت به تراکم پیکسلی آیفون‌های 8 و 7 پلاس دارد و بنابر این باید شاهد حضور عمر باتری ضعیفی باشیم. اما از طرفی، ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و نوت 8 نسبت به آیفون‌ها، بیشتر می‌باشد که می‌تواند برگه برنده‌ای برای این مبارزه باشد.

همچنین اگر متوجه شده باشید آیفون 8 پلاس از پردازنده‌ای با معماری 10 نانومتری برخوردار است که این به معنی عمر باتری طولانی‌تر نیز می‌باشد. اگر شما نیز همانند بنده، یکی از معیار‌های مهم تلفن‌همراه خود را، عمر باتری آن می‌دانید؛ دیدن این ویدیو را از دست ندهید.

[aparat id=”lxY3v”]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

در واقع مدت زمان تخلیه باتری بود…

Peiman

من ویدیو رو ندیدم میشه یکی بگه چی شد؟

Yas

مدت زمان شارژ دهى باترى بود نه سرعت سارژ شدن باترى!!
نوت٨و اس٨پلاس پيروز شدن

ahmad

عنوان خبر کاملا اشتباهه این عمر باتری نبود battery drain بود که فرق داره در حقیقت عملکرد روزانه با این فرق داره نتیجه هم قابل پیشبینی بود اس۸ پلاس اول نوت۸ دوم ایفون ۸پلاس سوم و ایفون ۸ چهارم

SAMSUNG_KING

نتیجه : پیروزی سامسونگ کبیر
گوشی های سامسونگ هم باتری بهتری داشتن هم کیفیت تصویر خیلی بهتری داشتن
گوشی های آیفون تاریک بودن
و صد البته سرعت شارژ شدن بیشتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji