حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 2 در هنگام رانندگی به صورت خودکار حالت ” لطفا مزاحم نشوید” را فعال می‌کند

در کنار تمامی مواردی که گوگل در هنگام رونمایی از محصولات جدید خود از آن‌ها نام برد بنظر می‌رسد که همچنان موارد غافلگیر کننده‌ای درون نرم‌افزار پیکسل 2 و پیکسل ال ایکس 2 وجود داشته باشند. این گوشی‌های هوشمند در هنگام رانندگی به صورت خودکار حالت ” لطفا مزاحم نشوید” را فعال می‌کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این ویژگی در یکی از تصاویر گرفته شده از برنامه جدید گوگل در پلی استور کشف شده است. این نرم‌افزار Pixel Ambient Services نام دارد و همانطور که از نامش پیداست در انحصار محصولات پیکسل است. این نرم‌افزار کار شناسایی همیشگی موسیقی و نشان دادن نام آن و جزییات دیگر آن را بر روی صفحه Lock Screen  انجام می‌دهد.

اما بنظر می‌رسد که این کار تمام کاری که این نرم‌افزار انجام می‌دهد نیست. آخرین تصویر موجود از این نرم‌افزار در پلی استور که در زیر مشاهده می‌کنید به صورت واضح درباره نقشی است که با روشن کردن آن هنگامی که در یک وسیله نقلیه هستید به صورت خودکار گوشی‌هوشمند را به حالت ” لطفا مزاحم نشوید” می‌برد. اینکه مشخص شود شما درون یک وسیله هستید نیز از طریق حرکات گوشی هوشمند و اتصال شما به بلوتوث آن وسیله مشخص می‌شود.

هنوز مشخص نیست که گوگل چگونه می‌تواند تفاوت شخص راننده با دیگر سرنشینان را مشخص کند، خوشبختانه می‌توان این قابلیت را غیر فعال کرد و اگر یک سرنشین هستید و یا اصلا اهمیتی نمی‌دهید، برای شما مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مدیونید اگه فکر کنید از اپل کپی کرده

Peiman

سوال منم همینه. شاید سرنشین بودی نه راننده

Sajad

شاید یکی کار واجب داره. از پایه ایده جالبی نیست. حالا این قابلیت ارائه میشه و کاربر همیشه غیرفعالش میکنه. اتفاقا تماس خیلی بهتر از پیامه. وقتی رو سیستم صوتی خودرو منتقل بشه دیگه خطرش خیلی کمتر میشه…

علی شیخ زاده

این قابلیت از قبل رو آنر مجیک بوده
بجز این قابلیت آنر مجیک قابلیت های دیگه ای شبیه به همین داره
مثلا وقتی میری فرودگاه اطلاعات پرواز میاد رو صفحه
وقتی میری جای تاریک تب روشن کردن چراغ قوه میاد رو صفحه نمایش و غیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید