حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیکون D850 به عنوان بهترین دوربین DSLR در وب سایت DXOMark انتخاب شد

همان طور که در گوشی‌های هوشمند نبرد مهمی بین دوربین‌های آن‌ها در حال انجام است در دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای هم همین وضعیت برقرار است. ماه‌ها قبل شرکت نیکون دوربین D850 خود را معرفی کرد و اینک پس از بررسی در وب سایت DXOMark بیشترین امتیاز را در بین دوربین‌های DSLR دریافت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Nikon D850 اولین دوربین حرفه‌ای این شرکت است که امتیاز 100 را از وب سایت تخصصی DXOMark دریافت کرده و به تنهایی با فاصله دو امتیاز با سونی A7R II در صدر جدول قرار گرفته است. و برای بار دوم این اولین بار است که یک سنسور فول فریم Back illuminated در دوربین نیکون استفاده شده است و این سنسور سطح کیفیت جدیدی را در اختیار ما قرار داده است.

این دوربین بهترین رنگ و محدوده دینامیکی را با ایزو پایه در بین دوربین‌های آزمایش شده توسط این وب سایت دارد که بسیار خوب به نظر می‌رسد. در ایزو پایه کیفیت تصویر این دوربین برای یک دوربین دیجیتالی عالی است و تقریبا به دوربین بدون آینه سونی A7R II و فول فریم کوچک RX1R II می‌رسد. از نظر رنگ هم جزو بهترین دوربینها در رده خود است و از دوربین Phase One IQ180 کمی عقب مانده ولی از Phase One P65 بهتر است.

در نور کم این دوربین عملکرد بسیار بالایی ندارد ولی هنوز هم نسبت به قیمت خود بسیار خوب است، D850 در ایزو 3200 نویز کمی دارد و پس از پردازش نیز با نرم افزار نویز باز هم کمتر می‌شود. باز هم می‌گوییم این اولین دوربینی است که از وب سایت DXOMark امتیاز 100 را دریافت کرده است که در سطح خود بسیار فوق‌العاده عمل می‌کند.

بنابر این اگر شما به دنبال یک دوربین با بهترین کیفیت در شرایط نوری مناسب با هزینه به مراتب کمتر از دوربین‌های دیجیتال متوسط هستید نیکون D850 گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

نظر شما درمورد دوربین‌ جدید شرکت نیکون چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور