حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو در حال تولید 2 میلیون واحد سوییچ در هر ماه است

کاملا مشخص است که نینتندو به وضعیت بهتری نسبت به وضعیتی که در زمان Wii U داشته، رسیده است. گزارش‌هایی مبنی بر فروش 5 میلیون واحدی این کنسول منتشر شده بود که با در نظر داشتن اینکه سوییچ کمتر از یک سال است در بازار وجود دارد این رقم بسیار عالی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنظر می‌رسد که شرکت ژاپنی نینتندو انتظار دارد که سوییچ به وضعیت فروش مناسب خود ادامه دهد، بنا بر گزارشی از DigiTimes نینتندو تولید نینتندو سوییچ را به 2 میلیون واحد در هر ماه افزایش داده است. کمی پیش‌تر این شرکت پیش بینی کرده بود که به فروش 10 میلیون سوییچ در پایان سال مالی جاری برسد اما با افزایش تولید بنظر می‌رسد که این شرکت امید به فروش 20 میلیون نینتندو سوییچ دارد.

البته باید یادآوری کنیم که تعداد ارسال شده با تعداد فروخته شده برابر نمی‌باشد و این اعداد مربوط به کنسول‌هایی است که به خرده فروشی‌ها ارسال می‌شود، اما ما حدس میزنیم که نیتندو پیش بینی کرده است که چه مقدار کنسول به فروش می‌رساند و بر اساس آن اقدام به افزایش تولید کرده است و تنها مقداری تولید می‌کند که نیاز است.

در هر صورت در آینده مشخص می‌شود که آیا نیتندو به 20 میلیون واحد دست پیدا می‌کند و یا خیر، نینتندو سوییچ در حال حاضر به تعداد PS4 و یا Xbox One به فروش نمی‌رسد اما این کنسول یک نوع رستگاری برای نینتندو است. با عرضه بیش‌تر بازی‌های انحصاری برای نینتندو سوییچ می‌توان انتظار افزایش فروش برای این کنسول را داشت.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اوفف .فکر نمی‌کردم اینقدر فروش داشته باشه لعنتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید