حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از این پس می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را هم زمان در فیس‌بوک منتشر کنید

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

فیس‌بوک در حال کار روی اضافه کردن ویژگی جدیدی است تا کاربران بتوانند استوری‌های اینستاگرام خود را در بخش استوری‌‌های فیس‌بوک خود به نمایش بگذارد. رد پاهایی از این قابلیت جدید، در روز‌های پیشین دیده شده است و حالا شرکت فیس‌بوک این خبر را تایید کرده که همه کاربران به غیر از حساب‌های کسب و کار می توانند از این قابلیت جدید استفاده نمایند. بی شک این عمر موجب افزایش و راحتی اغلب کاربرانی می‌شود که استوری‌های خود را هم در صفحه فیس‌بوک و هم در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارند، خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پیش از این برخی از این قبیل ویژگی‌ها در اینستاگرام وجود داشته است. برای مثال هم زمان می توانستید با انتشار یک پست در اینستاگرام، هم زمان آن را در فیس‌بوک، توییتر و Tumblr به اشتراک بگذارید. طبق گفته سایت TechCrunch، حالا کاربران با این قابلیت، زمانی که یک استوری را در اکانت اینستاگرام خود منتشر می کنند، می‌توانند آن را بدون تغییرات و به هم ریختگی در اکانت فیس‌بوک خود نیز به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام ویژگی استوری را در آوریل 2016 معرفی کرد و کمی این ویژگی نیز به فیس‌بوک اضافه شد که اساسا یک کپی از این امکان اینستاگرام است. برخی افراد از این کار فیس‌بوک انتقاد کرده‌اند، اما این حرکت فیس‌بوک چیز عجیبی نبوده است. با این حال فیس‌بوک در حال کار روی ایده‌ها و امکاناتی است تا از مهاجرت کابران جوان از فیس‌بوک به اسنپ چت جلوگیری کند.

اسنپ چت باعث محبوب شدن ویژگی‌هایی همچون به اشتراک گذاری کوتاه مدت عکس و چیز‌هایی مانند استوری‌های محتوا دار شد. برنامه‌های بزرگ و کوچک دیگر مانند فیس‌بوک، ویژگی‌هایی مشابه اسنپ چت را معرفی کرده‌اند. معرفی این ویژگی در فیس‌بوک با وجود ارائه شدن آن در اینستاگرام، ممکن است راه دیگری برای تشویق کاربران جوان به استفاده از این پلتفرم باشد.

هنگامی که این ویژگی برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس قرار بگیرد، احتمال اینکه تعداد استوری‌های کاربران فیس‌بوک بیش از پیش شود، بسیار بالاست. از آنجایی که اینستاگرام برای خیلی از کاربران بر فیس‌بوک اولویت دارد، تعداد زیادی از مردم هنوز هم یک اکانت فیس‌بوک دارند و ارسال همزمان پست‌ها در هر دو اکانت، تقریبا کار آسان و بدون زحمتی است.

نظر شما در مورد اضافه شدن این ویژگی جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

ایده بدی نیست ولی فیسبوک دیگه حس و حال سابق رو نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98